Mały błąd - za DUŻY zadatek.

Data: 2011-09-20 17:31:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mały błąd - za DUŻY zadatek.

"Ikselka" xysnf0ojdmkc$.ru625fd1ootr.dlg@40tude.net

Za ile sprzedaję mieszkanie? 1,55 mln zł. Zależy mi na czasie. On? Pan

Ja byłam chwilę po rozwodzie, trochę rozbita, człowiek ciągnie wtedy do

Przegrałam. Ile? Milion z odsetkami. Plus 57 tys. kosztów sądowych.

-=-

Podłość banków nie zna granic! Młoda dziewczyna, niemal dziecko, wychodzi
za mąż i doi swego męża, po czym rozwodzi się wzbogacona o chatę, gablotę,
kosztowności, osad na kontach, aby stracić niemal to wszystko w wyniku
spóźnienia się banku... Koszmar! lata małżeńskiego trudu poszły na marne!

-=-

Znam i inne sytuacje. Dziewczyna wychodzi za mąż z dziewczęcej miłości
do spadku, który ma otrzymać jej wybraniec, ale rodzina męża spadku nie
dostaje, więc jest rozwód, którego mąż nie chce. Po paru latach rodzina
dziewczyny dostaje niespodziewanie spadek, więc kupuje córce mieszkanie,
gablotę itd... Mąż (już rozwodnik, po unieważnieniu ślubu kościelnego)
uważa się za pokrzywdzonego -- toż gdyby rozwód miał miejsce nieco
później, miałby gdzie mieszkać... Ale rozwód jest -- choć mąż go nie
chciał, jest, bo facet został namówiony przez swą matkę, która
spodziewając się sporego szmalu, chciała synowi kupić
chałupę -- szmalu jednak nie otrzymała...

Tak oto chłopak (pijak -- notabene) wyrolowany został przez dwie
kobiety -- matkę i żonę...

-=-

Wracając do stratnej... Model w Polszcze zwyczajny -- zamiana młodości (młodą
każdy chce -- spłaci długi rodziny wybranki, kupi chałupę nie tylko wybrance
i sobie, ale jeszcze rodzeństwu wybranki, a może nawet jakoś to rodzeństwo
ustawi w życiu) w majtek, którym następnie kupuje się chłopa ,,z wyboru''...
Boska brutalność bywa szokująca -- starej, choćby i bogatej niewielu chce...

-=-

Tak to bywa.

Mały błąd - za DUŻY zadatek.