Ma³y fotelik pod kierownice juz jest :)

Data: 2010-07-06 05:58:27
Autor: marklar
Ma³y fotelik pod kierownice juz jest :)
On 6 Lip, 08:11, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

PS. ¯ona mnie zabije jak wróci z wakacji. Nie mówi³em jej nic, a jak zobaczy
grata w salonie to mnie powiesi za jajca. No ale spoko, jak zawsze przejdzie jej
po kilku godzinach i siê przyzwyczai do nowego "sprzêtu domowego" ;)

sam sie za jaja powiesisz jak zobaczysz ile to GT5 warte :)
jak juz zainwestowales w g27 to wypadaloby to uzyc z jakims
powazniejszym symulatorem np. iracing - PC'ta chyba masz?

Data: 2010-07-06 15:11:33
Autor: Katanka
marklar wrote:

sam sie za jaja powiesisz jak zobaczysz ile to GT5 warte :)
jak juz zainwestowales w g27 to wypadaloby to uzyc z jakims
powazniejszym symulatorem np. iracing - PC'ta chyba masz?

Mam, ale nie gram na pc. Na GT5 czekam jak na zbawienie. W sumie dlaczego mia³bym nie graæ w GT5, skoro GT1, GT2, GT3 i GT4 bardzo mnie krêci³y? Przeciez to bêdzie to samo, tylko z nowymi ficzerami i nowymi brykami :) spokojna g³owa, GT to GT, czyli spodoba mi siê.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-06 06:18:00
Autor: marklar
On 6 Lip, 14:11, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

Mam, ale nie gram na pc. Na GT5 czekam jak na zbawienie. W sumie dlaczego
mia bym nie gra w GT5, skoro GT1, GT2, GT3 i GT4 bardzo mnie kr ci y? Przeciez
to b dzie to samo, tylko z nowymi ficzerami i nowymi brykami :) spokojna g owa,
GT to GT, czyli spodoba mi si .

luz, jaja sobie tyklo robie. sam bym podpial swoja g25 do x360,
niestety jakis idiota z MS wymyslil ze konsola bedzie obslugiwac tylko
wybrane modele kierownic. o fotelu tez mysle ale juz nie byloby gdzie
sie ruszyc w moim wynajmowanym 2-pokojowym mieszkaniu.

Ma³y fotelik pod kierownice juz jest :)