Maly kask dla dziecka

Data: 2011-08-26 12:16:02
Autor: Norbi
Maly kask dla dziecka
W dniu 2011-08-26 08:41, amos pisze:
Witajcie,
poleccie jakis sensowny maly otwarty kask dla szesciolatka. Przebiegi
male, drogi osiedlowe.

OIDP mozna przewozic dzieci od 7 lat
lub musialbys sprecjalna podstawke dokupic

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-08-26 11:04:51
Autor: kakmar
Maly kask dla dziecka
Dnia 26.08.2011 Norbi <norbisz1@o2.pl> napisał/a:
[...]

Źle pamiętasz, można wozić dowolne, do 7 lat jest ograniczenie do 40kmph.
A co do kasku, to kolega kupił córce, "specjalny dla dzieci", bo mu w salonie tak doradzili, ale tanio raczej nie było ;).

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-08-26 07:11:38
Autor: amos
Maly kask dla dziecka
On 26 Sie, 13:04, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
¬le pamiętasz, można wozić dowolne, do 7 lat jest ograniczenie do 40kmph.
A co do kasku, to kolega kupił córce, "specjalny dla dzieci", bo mu w
salonie tak doradzili, ale tanio raczej nie było ;).

Dokladnie tak. Tym bardziej, ze na Horneta jej nie wsadze, poki co
woze ja skuterem 50ccm, ktory ma z tylu oparcie.

Kaskow dla dzieci strasznie malo, choc sprzedawcy twierdza, ze mozna
pomierzyc XS, ktore czesto pasuja. A i ceny tych "dzieciecych"
faktycznie zniechecajacy. Jesli juz cena niska, to badziew jakich
malo. Jeden ze sprzedawcow ma kask "dla dziecka" za 9,99 :)

Troche mnie dziwi tak maly wybor wobec dzisiejszej popularnosci
skuterow.
--
zdrowka
amos