Mały kask na nietypow± głowę

Data: 2015-08-09 20:44:39
Autor: Piotr Rogoza
Mały kask na nietypow± głowę
Witam
Mam od wielu lat kask Met MTB Terra Grosa (czy jakoś tak). Jako jedyny mnie nie uwierał w tył głowy ale jest cholernie wielki. Pamiętam że szosowe kaski były też dobre ale kosztowały trochę a średnio mi się uśmiechało wydawać >600zł na kawałek styropianu.
Ale do rzeczy. Może znacie jakieś inne kaski które na zewnątrz byłyby małe ale pojemne w środku. Już od jakiegoś czasu szukam dobrego kasku. Nawet zacząłem przymierzać szosowe, bo te jednak mają inny kształt ale niestety te aktualne już są trochę inne w porównaniu do kasków robionych wiele lat temu.

Pozostaje jeszcze ostatnia możliwość, kask pod wymiar. Da się coś takiego kupić, zamówić?

--
piecia aka dracorp

Mały kask na nietypow± głowę