Ma³y konkurs politycznej adaptacji poezji ;-)

Data: 2017-03-20 08:27:01
Autor: A. Filip
Ma³y konkurs politycznej adaptacji poezji ;-)
Kto¶ ma pomys³ jak "zaadaptowaæ" kolejne wersy albo lepiej te? ;-)

    PiS jest dziki, PiS jest z³y,
    PiS ma straszne ustawy.
    Kto spotyka PiSowszczyka
    ten do unii zaraz zmyka.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Data: 2017-03-20 06:00:03
Autor: V.L.Pinkley
Ma³y konkurs politycznej adaptacji poezji ;-)
u¿ytkownik A. Filip napisa³:

    PiS jest dziki, PiS jest z³y,
    PiS ma straszne ustawy.
    Kto spotyka PiSowszczyka
    ten do unii zaraz zmyka.

Te¿ znalaz³em wierszyk.
http://img6.dmty.pl//uploads/201703/1489940633_ci4fe0_600.jpg

Data: 2017-03-20 11:57:10
Autor: 27:1
Ma³y konkurs politycznej adaptacji poezji ;-)
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Kto¶ ma pomys³ jak "zaadaptowaæ" kolejne wersy albo lepiej te? ;-)

   PiS jest dziki, PiS jest z³y,
   PiS ma straszne ustawy.
   Kto spotyka PiSowszczyka
   ten do unii zaraz zmyka.

Nie wysili³es siê zbytnio. PiS to gamonie i tyle.Zauwa¿am, ¿e ciê¿ko wam siê podnie¶æ po nokaucie 27:1! ;->

CL

Ma³y konkurs politycznej adaptacji poezji ;-)