Mały kredyt na działalność - gdzie?

Data: 2010-05-05 09:54:37
Autor: glang
Mały kredyt na działalność - gdzie?
Ojciec prowadzi jednoosobową dz.g. przewóz ludzi - potrzebny jest kredyt. Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu? (zaświadczenia z ZUS, US itp.)

wątpie żeby jakiś bank poszedłana tekie warunki jeszcze w branzy trasportowej mimo iż transport "ludzki" :)
ja tak mam w BPHu ale po 10 latach posiadania konta i nieskazitelnej historii:)
pzdr
GL

Mały kredyt na działalność - gdzie?