Mały kredyt na działalność - gdzie?

Data: 2010-05-05 20:59:19
Autor: glang
Mały kredyt na działalność - gdzie?
Ojciec prowadzi jednoosobową dz.g. przewóz ludzi - potrzebny jest kredyt. Jaki bank ma w miarę przyzwoite warunki dla kredytu 15-20 tys. PLN, gdzie jest zminimalizowana obsługa papierów potrzebnych do kredytu? (zaświadczenia z ZUS, US itp.)

tak mi się jeszcze przypomniało że koleżanka z OPENFINANCE chwaliła się jakimś kredytem pod hipotekę. żadnych kwitów zaśiwadczeń itp "tylko" hipoteka na nieruchomości
warunki bardzo przyzwoite
pzdr
GL

Data: 2010-05-06 09:34:18
Autor: kris

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4be1c009$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy dla kwoty 15tys warto bawic się z wpisami na hipoteke itp.
Gość nie chce iść do ZUS i US po zaświadczenia to i zapewne nie zechce póść do sądu po odpis z KW a np u nas zaswiadczenia z zus i us dostaje się "od ręki" a na odpis z KW trzeba czekac nawet dwa tygodnie czasami.

Krzysiek

Data: 2010-05-06 09:50:24
Autor: kashmiri
Mały kredyt na działalność - gdzie?
glang <glang@o2222222.pl> dared to write:
[...]

Pożyczka hipoteczna - też jest opcja. Wiele banków to ma w ofercie.
k.

Mały kredyt na działalność - gdzie?