Ma³y licznik rowerowy poszukiwany

Data: 2016-07-21 02:20:59
Autor: indyk
Ma³y licznik rowerowy poszukiwany
Szukam jakiegos malego licznika rowerowego. Teraz wszedzie jakies wielorzedowe wyswietlacze z niepotrzebnymi informacjami. Szukam czegos prostego jak kiedysiejsze podstawowe Sigmy: http://tiny.pl/g9d4p czy w ostatecznosci http://tiny.pl/g9d4j Istnieje cos wspolczesnego tak minimalistycznego? Ewentualnie kupie sigme w tym stylu :)

Dzieki i pozdrawiam.

Data: 2016-07-21 02:45:03
Autor: Kris
Ma³y licznik rowerowy poszukiwany
W dniu czwartek, 21 lipca 2016 11:21:01 UTC+2 u¿ytkownik indyk napisa³:
[...]
Ten siê nie nada:
http://allegro.pl/licznik-predkosciomierz-rowerowy-sigma-base-bc800-i6254324592.html

Data: 2016-07-21 03:03:52
Autor: skladmetalowy
Ma³y licznik rowerowy poszukiwany
W dniu czwartek, 21 lipca 2016 11:45:04 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
Ten siê nie nada:
http://allegro.pl/licznik-predkosciomierz-rowerowy-sigma-base-bc800-i6254324592.html

Patrzylem na wspolczesne sigmy... Dosc duze to, 3 rzedy wyswietlacza, nie wiem po co, zwlaszcza ten z nazwa funkcji. Potrzebuje czegos prostszego, dla dziecka :)

Data: 2016-07-21 17:36:57
Autor: ąćęłńóśźż
Ma³y licznik rowerowy poszukiwany
Jak dla dziecka, to nie wiem, czy cienki przewód elektryczny wytrzyma - mo¿e jednak bezprzewodowy?
Ale faktycznie du¿e s±.

-- -- -
Potrzebuje czegos prostszego, dla dziecka

Data: 2016-07-21 22:52:25
Autor: indyk
Ma³y licznik rowerowy poszukiwany
W dniu czwartek, 21 lipca 2016 17:45:44 UTC+2 u¿ytkownik ±æê³ñ󶼿 napisa³:
Jak dla dziecka, to nie wiem, czy cienki przewód elektryczny wytrzyma - mo¿e jednak bezprzewodowy?

Co ma nie wytrzymac? :) To trzylatek, ale rower jest 'normalny', tylko odpowiednio mniejszy :)

Ale faktycznie du¿e s±.

No wlasnie...

Ma³y licznik rowerowy poszukiwany