Ma³y modem gsm-wifi

Data: 2016-07-31 17:36:30
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Ma³y modem gsm-wifi
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jul 2016 15:33:41 +0200  dosz³a do mnie wiadomo¶æ  <nnkunm$gl2$1@node1.news.atman.pl>  od Sebastian Bia³y <heby@poczta.onet.pl>  :

Moge oczywi¶cie kupiæ np taki:

http://allegro.pl/modem-router-wifi-zte-mf91d-4g-lte-aero2-fv23-i6212240802.html

Ale z opisu wyniakj± bzdury ("trzeba podlaczyæ do komputera"). Dlatego pytam bo mogê wdepn±c w jaki¶ kfiatek.

Przez USB siê go ³aduje, po wpiêciu do usb jest te¿ widoczny jako
karta sieciowa, wytrzymuje 5-6 godzin bez ³adowania(ma³o, konieczny
power bank).
Cena dobra, ale bez klapki, bateria pewnie zryta(jak bêdziesz kupowa³,
to uwaga na podrabiane baterie puchn±ce po kilku cyklach ³adowania).

Nowy, rozs±dny router LTE MIFI to wydatek 500-800 z³.

Ja mam ZTE-MF60(starszy model) i jego g³ówn± wad± jest czas pracy(na
dobrej baterii max 5 godzin).
--
Ca³ujmy wszyscy dupê Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-07-31 17:50:54
Autor: ToMasz
Ma³y modem gsm-wifi

Przez USB siê go ³aduje, po wpiêciu do usb jest te¿ widoczny jako
karta sieciowa,
wiêc mo¿e byæ problem z pod³±czeniem go do zwyk³ego routera. ale mówi siê trudno. ta "widoczno¶æ" jako karta sieciowa, podobno jest potrzebna do wy¿szych transferów.

Nowy, rozs±dny router LTE MIFI to wydatek 500-800 z³.
bez przesaaaaady
Ja mam ZTE-MF60(starszy model) i jego g³ówn± wad± jest czas pracy(na
dobrej baterii max 5 godzin).
i s³aby zasiêg wifi. ale te typy tak maj± i potwierdzam ¿e to dobre i bezawaryjne urz±dzenie.
ToMasz

Data: 2016-07-31 18:36:08
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Ma³y modem gsm-wifi
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jul 2016 17:50:54 +0200  dosz³a do mnie wiadomo¶æ  <nnl6ou$o9e$1@dont-email.me>  od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :

[...]

Taki Netgear AirCard 790 LTE to minimum 800, a  Huawei E5770s-320 z
ethernetem i czasem pracy do 20 godzin jakie¶ 700.

[...]

U¿ywam do dzisiaj, poza przypa³em z podrabian± bateri± nie mia³em
k³opotów, potrafi siê nieco zagrzaæ w czasie pracy, ale siê nie pali.
Wystawia³em go do ogrodu zamkniêtego w wodoszczelnym pude³ku razem z
power bankiem wytrzymywa³ ponad 20 godzin.
Generalnie nawet 10 godzin to ma³o, power bank jednak zalecany.
--
Gdyby siê wysadzi³o ich planety, zburzy³o miasta,
spali³o ksiêgi, a ich samych wyt³uk³o do nogi,

Ma³y modem gsm-wifi