Ma³y namiot na/do motocykla... ;)

Data: 2009-06-19 18:13:30
Autor: Tytus z Fabryki
Ma³y namiot na/do motocykla... ;)
Siemka

***U¿ytkownik "falco"
pocz±tkuj±cym motocyklist±, to zanim kupi³em motocykl szarpn±³em siê jeszcze na skórê ze wzmocnieniami (dla spokojno¶ci) ;)

Na takiej Jafie raczej ochraniacze nie beda potrzebne...
a od zimna najlepiej chroni zlozona gazeta pod kurtka - wspolczesne technologie nie zadzialaja :).
Jak to bedzie jezdzic to bede pelen podziwu...

--
    T i ¿ó³te
(te najszypsze)

Data: 2009-06-19 18:19:27
Autor: falco
(OT) Re: Ma³y namiot na/do motocykla.. . ;)
Tytus z Fabryki pisze:

Na takiej Jafie raczej ochraniacze nie beda potrzebne...

Oby... ;) ale powiem Ci, ¿e gdy wiele lat temu zaczynali¶my ze znajomymi ¶migaæ góralami (rowery górskie) po górach i nie tylko... ;) to na osoby w kasku (czyli nas) patrzyli jak na kosmitów. Gdyby nie to, ¿e ich u¿ywa³em, to nie wiem czy teraz bym pisa³, to co piszê, po wyg³upach na Skarpie Wilanowskiej... ;)

a od zimna najlepiej chroni zlozona gazeta pod kurtka - wspolczesne technologie nie zadzialaja :).

hehehe... a na stopy torebki foliowe... ;) te¿ przetestowane na góralach i ten zapaszek... ;)

Jak to bedzie jezdzic to bede pelen podziwu...

???

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-06-20 09:14:37
Autor: Tytus
(OT) Re: Ma³y namiot na/do motocykla... ;)
Siemka

*** "falco"
???

No w sensie na codzien

--
       Tytus
¿ó³te najszybsze

Data: 2009-06-20 09:26:48
Autor: falco
(OT) Re: Ma³y namiot na/do motocykla. .. ;)
Tytus pisze:

No w sensie na codzien

aaa... nieee... na co dzieñ to mi jej szkoda... ;)
W przysz³o¶ci chce kupiæ co¶ do "t³uczenia" (prawie) na co dzieñ a SenN±... ¶migam dla przyjemno¶ci co kilka dni, zreszt± na razie jestem wci±¿ na etapie niwelowania baboli po poprzedniku, ale powoli pyrkam sobie do przodu... ;)

Chcê te¿ zobaczyæ jak SenNa... sprawdzi siê "za miastem" w sierpniu pewnie wybiorê siê do znajomych na dalekie Podlasie ok. 200-250km.
Na razie pie...na pogoda mnie dobija, ale dzi¶ muszê sobie gdzie¶ ¶mign±æ do Wawy i po okolicy, by odreagowaæ... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V