Maly netbook co uciagnie wirtualke

Data: 2011-12-30 01:44:17
Autor: vissim
Maly netbook co uciagnie wirtualke
Witam,

   Szukam malego przenosnego netbooka, co bym moglbym w pracy na nim podzialac (via RDP) oraz w aucie ogladnac film.
   Nie musi to byc super wydajna maszyna, ale musialby uciagnac wirtualke z Linux/Windows pod Vmware Workstation. Malutki development.
   Spodobaly mi sie te male 8-calowe Sony Vaio Pxxx ale maja zbyt slaby procek (nawet nie Atoma). 600 gram brzmi pieknie, ale zbyt slaby.
   Rowniez rozwazalem zakup Asusa 1215, MSU U270, ale 11/12 cali to nie portable.

Celuje w AMD E-450, ale nie wykluczam Atoma. AMD z ciekawosci bym wzial nawet.
Jako system hosta Windows XP, a cena do 1,5 tys.

Jaki model proponujecie ? Matryca 7 do 10 cali. I tak bede pracowal na nim poprzez siec.

-

Data: 2011-12-30 08:25:58
Autor: Piotr M
Dnia 30-12-2011 o 01:44:17 vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisał(a):

Szukam malego przenosnego netbooka, co bym moglbym w pracy na nim  podzialac (via RDP)

Czy mógłbyś coś więcej napisać bo nie znam

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-12-30 10:15:34
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.12.2011 vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Szukaj Core/iX ULV, atom do virtualki desktopu to średni pomysł. RDP to
nie jest problem cokolwiek to ciągnie, nawet telefony. Na ULV 1.5kzł nie
styknie, musisz podnieść budrzet.

Miałem swego czasu atoma 9", ale z racji tego że i tak zawsze mam przy
sobie coś A4, więc zmieniłem na 13" o wadze 1.3kG z ulv i teraz jest
bez problemu. Profil bardzo podobny developerka na konsoli+rdp na winde+
wirtualka linuxa+xp. Mam MBA model 2010.
Atom nie nadawał się już nawet do www. Większy JS typu google maps czy
openlayers go zabijał.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2011-12-30 16:15:47
Autor: vissim
Maly netbook co uciagnie wirtualke

Szukaj Core/iX ULV, atom do virtualki desktopu to średni pomysł. RDP to
nie jest problem cokolwiek to ciągnie, nawet telefony. Na ULV 1.5kzł nie
styknie, musisz podnieść budrzet.

    Poniewaz na rynku jest obecnie sama tandeta note/netbookowa (kto mial Dell D630 ten wie co mowie), to chce taki przenosny malutki i niedrogi zestaw.
    Atoma faktycznie sobie podaruje, ale jestem ciekaw jak wypada AMD E-350/450 w przypadku RDP+VM + pare programow pomniejszych programow w stylu TB voyager, ThunderBird, Turbo Delphi itd.

Aha, w pracy mam odciety net, wiec bede siedzial na modemie i po to wlasciwie jest taki komputerek. W domu mam stacjonarke.

-v

Maly netbook co uciagnie wirtualke