Maly netbook do rdp

Data: 2011-01-31 14:56:14
Autor: TM
Maly netbook do rdp
Witam

Czy warto kupic jednego z ponizszych netbookow:
http://allegro.pl/promo-197-9zl-mini-netbook-laptop-7-wifi-2g-i1431052939.html
http://allegro.pl/laptop-7-arm-wt8505-32bit-wifi-android-pr-i1434225184.html

W zasadzie to identyczny sprzet .. rozni sie systemem .. jeden ma
WinCE, drugi Androida. Chcialbym uzywac takie o to cos jako klienta
RDP do mojego drugiego kompa. Pytanie do kogos, kto moze posiada juz
taki sprzet jak to sie sprawuje? Czy nie ma problemow z WIFI (WPA2)?
Jak sie sprawuje klient RDP? Jak z czasem dzialania na bateriach? No
i ostatecznie ogolna ocena takiego urzadzenia .. czy jest uzywalny
czy to tylko maly szpanerski gadzet ....

Dzieki za wszelkie informacje

TM

Data: 2011-01-31 16:52:45
Autor: Sergiusz Rozanski
Maly netbook do rdp
Dnia 31.01.2011 TM <trele.molere@op.pl> napisał/a:
[...]

Szpanerski? Poszukaj coĹ› przynajmniej z 1024x600, bo Ci GUI zakryje
cały ekran i nie zostanie miejsca w ogóle na treść.
Poszukaj lapiej jakiegoĹ› atoma.

Data: 2011-01-31 21:54:27
Autor: TM
Maly netbook do rdp
On 31 Jan 2011 16:52:45 GMT
Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> wrote:

> [...]
> dzialania na bateriach? No i ostatecznie ogolna ocena takiego
> urzadzenia .. czy jest uzywalny czy to tylko maly szpanerski

Szpanerski? Poszukaj co¶ przynajmniej z 1024x600, bo Ci GUI zakryje
cały ekran i nie zostanie miejsca w ogóle na tre¶ć.
Poszukaj lapiej jakiego¶ atoma.

hmmm. Obecnie mam Samsunga Q210 (12") .. jest fajny, maly .. ale cos
mniejszego bylo by jeszcze lepsze. Rzeczywiscie 800x480 to chyba za
malo .. z kolei nie chcialbym placic wiecej niz 400-500zl za sprzet
ktory bedzie tylko "oknem" na inny komputer .. zawsze tego samsunga
moge brac ze soba...

--
TM

Data: 2011-02-03 01:35:07
Autor: daggoni
Maly netbook do rdp
Dnia Mon, 31 Jan 2011 14:56:14 +0100, TM napisał(a):
[...]

asus eee pc 900 wzwyz ? Cena dokladnie 400-500

Maly netbook do rdp