Ma³y niedrogi samochod do miasta.

Data: 2015-02-22 15:25:06
Autor: AL
Ma³y niedrogi samochod do miasta.
On 2015-02-22 14:31, kogutek444@gmail.com wrote:o nastepce Tico =
Poproszono mnie o pomoc w znalezieniu samochodu. Ten kto¶ je¼dzi codziennie , 7 dni w tygodniu, tam i nazad robi z 5-6 kilometrów. Mia³ Tico i by³ zadowolony, ale Tico mia³o lekkie spotkanie III stopnia z ma³ym murkiem i siê popsu³o. Nie warto naprawiaæ bo za du¿o porysowane, popêkane pogiête. Co mu doradziæ do czterech tysiêcy? Samochód mia³by byæ dla dla emerytki. Codziennie je¼dzi na dzia³kê i dokarmia koty. Przesympatyczna osoba. Tico i tak ze wzglêdu na korozjê by³o do u¶pienia. Ale do jesieni by poje¼dzi³o. By³by czas na znalezienie czego¶. A tu nag³e zdarzenie i potrzebne co¶ od zaraz.

jak tanie to moze nastepce Tico czyli 'tfu....' Matiza?

O ile wczesniej nie mialem dobrego zdania o produkcji by Daewoo, to musze przyznac, ze jest to niemal bezobslugowy samochod.
Zona odziedziczyla takiego jakies 4 lata wstecz z przebiegiem 50kkm. Model 1999/2000 Joy (elektryczne szybki w luksusie ;) jezdzi do dnia dzisiejszego wozac zone do pracy (dziennie robi±c 60-70km). Jak dotad bezawaryjnie i o dziwo - nawet nie rdzewieje.
Ma chyba u nas dozywocie - bo sprzedawac sie nie oplaca a nic sie nie dzieje i procz corocznego przegladu, wymiany plynow praktycznie bezobslugowy.  Przeglady przechodzi z marszu.
A zaleta jest to, ze maly, da sie zaparkowac wszedzie (Katowice)  no i ma 5 drzwi co teraz doceniam, jak mam usztywniona noge i zona mnie dowozi wszedzie gdy ja zajmuje cala tylna kanape ;)

Data: 2015-02-24 09:50:37
Autor: Marek
Mały niedrogi samochod do miasta.
On 2015-02-22 14:31, kogutek444@gmail.com wrote:o nastepce Tico =
Poproszono mnie o pomoc w znalezieniu samochodu. Ten ktoś jeździ
codziennie , 7 dni w tygodniu, tam i nazad robi z 5-6 kilometrów. Miał
Tico i był zadowolony, ale Tico miało lekkie spotkanie III stopnia z
małym murkiem i się popsuło. Nie warto naprawiać bo za dużo
porysowane, popękane pogięte. Co mu doradzić do czterech tysięcy?
Samochód miałby być dla dla emerytki. Codziennie jeździ na działkę i
dokarmia koty. Przesympatyczna osoba. Tico i tak ze względu na korozję
było do uśpienia. Ale do jesieni by pojeździło. Byłby czas na
znalezienie czegoś. A tu nagłe zdarzenie i potrzebne coś od zaraz.

[...]

dzisiejszego wozac zone do pracy (dziennie robiÄ…c 60-70km). Jak dotad
[...]

Podpisuje sie pod tym.
Nasz ma prawie 300kkm, troche rdzewieje ale dzielnie smiga.
Sprzedaz nieoplacalna.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z