Ma³y notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www

Data: 2009-07-26 23:10:45
Autor: sim_co
Ma³y notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www
Witam,

mam nadziejê, ¿e nie zostanê od razu 'poczêstowany' 'NTG!' ;)

Zajmujê siê tworzeniem stron www i ostatnio zacz±³em my¶leæ o jakim¶ mobilnym sprzêcie, na którym miêdzy innymi móg³bym czasem co¶ na 'szybko' zrobiæ, ewentualnie pokazaæ efekt swojej pracy klientowi.

Spodoba³a mi siê opcja ma³ego notebooka 10'' - ze wzglêdu na gabaryty i cenê - i zastanawiam siê czy to dobry pomys³...

Najbardziej podoba mi siê ASUS http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/413689 - pamiêæ mo¿na powiêkszyæ do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczo¶æ 1024 x 600 wydaje siê byæ wystarczaj±ca dla stron www.

Jakie macie swoje do¶wiadczenia z urz±dzeniami podobnego typu?

Z góry dziêkujê za wszystkie opinie, pozdrawiam :)

Data: 2009-07-26 23:14:26
Autor: Tiber
Ma³y notebook do pracy przy budowie / prezentacji st ron www
Silly, silly sim_co nabazgra³u:

mam nadziejê, ¿e nie zostanê od razu 'poczêstowany' 'NTG!' ;)

Jaki¶ czas temu by³ pomys³ utworzenia osobnej grupy dla komputerów przeno¶nych, ale ostatecznie upad³ :)

--
tbr

Data: 2009-07-26 23:31:35
Autor: Kot Prezydenta
Ma³y notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www

U¿ytkownik "sim_co" <sim_co@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h4igoq$gsm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najlepszy pomys³ przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdziæ czy podobne pytanie ju¿ by³o, Tobie proponuje sprawdziæ ile razy by³o w ciagu ostatnich 3 miesiêcy :-)

Data: 2009-07-27 00:25:26
Autor: sim_co
Kot Prezydenta pisze:
Najlepszy pomys³ przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdziæ czy podobne pytanie ju¿ by³o, Tobie proponuje sprawdziæ ile razy by³o w ciagu ostatnich 3 miesiêcy :-)

Rzeczywi¶cie co¶ tam by³o :)

Data: 2009-07-28 15:33:18
Autor: kamil

"Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> wrote in message news:h4ihvn$le9$1inews.gazeta.pl...

Z góry dziêkujê za wszystkie opinie, pozdrawiam :)

Najlepszy pomys³ przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdziæ czy podobne pytanie ju¿ by³o, Tobie proponuje sprawdziæ ile razy by³o w ciagu ostatnich 3 miesiêcy :-)

I oczywiscie w ciagu ostatnich 3 miesiecy na rynku nie pojawilo sie nic innego, a ceny mamy wciaz z dnia premiery. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-27 17:58:10
Autor: Rados³aw Sokó³
W dniu 26.07.2009 23:10, sim_co pisze:
[...]

Cenê od razu odrzuæ jako kryterium, bo to bardzo z³y doradca.

A teraz sobie wyobra¼, jak na 10" monitorku marnej jako¶ci
(kolory!) chcesz:

  a) edytowaæ wygodnie kod strony,

  b) prezentowaæ cokolwiek klientom.

do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczo¶æ 1024 x 600 wydaje
siê byæ wystarczaj±ca dla stron www.

Nie ma takiego czego¶ jak "rozdzielczo¶æ wystarczaj±ca dla
stron WWW". Co ma w ogóle rozdzielczo¶æ do stron WWW? Dobrze
zrobiona strona ma siê sensownie prezentowaæ w oknie o prak-
tycznie *ka¿dych* wymiarach, poza skrajnie ma³ymi i skrajnie
wielkimi.

Do Twoich zastosowañ najsensowniejszy wydaje siê klasyczny
komputer przeno¶ny z ekranem 14.0"-15.5". Mo¿esz poszukaæ
jakiego¶ lepszego modelu o wadze poni¿ej 3.0 kg i pracuj±-
cego na baterii d³u¿ej ni¿ 3 godziny, aczkolwiek nie wiem,
czy jest to Ci niezbêdne, a cena w takim przypadku prawie
na pewno przekroczy 3500 z³.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2009-07-27 20:11:11
Autor: ToMasz
Rados³aw Sokó³ pisze:

Nie ma takiego czego¶ jak "rozdzielczo¶æ wystarczaj±ca dla
stron WWW". Co ma w ogóle rozdzielczo¶æ do stron WWW?

To jest taka jak± ma "webmaster" Webmaster se kupi "panoramê" to reszta
¶wiata te¿ powinna.

Dobrze
zrobiona strona ma siê sensownie prezentowaæ w oknie o prak-
tycznie *ka¿dych* wymiarach, poza skrajnie ma³ymi i skrajnie
wielkimi.
Gdzietam Panie! Webmasterowi na IE dzia³a - znaczy dobra jest. Teraz
serio: Smutne to jest ale prawdziwe.

ToMasz

Ma³y notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www