Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego

Data: 2009-10-17 10:26:12
Autor: Maurycy123
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego

Wyobra¼cie sobie, ¿e jedziecie dwupasmówk± z prêdko¶ci± 90 km/h. Zatrzymuje
Was policja i pokazuje fotoradar z prêdko¶ci± 110 km/h (co jest teoretycznie nie realne). Co w takiej sytuacji?

Mandat i punkty ;-)
A tak powazniej, nic nie udowodnisz.
Wladza zawsze ma racje.
Ja sie zastanawiam nad czyms innym.
Sytuacja taka sama.
Samochod firmow w ktorym mam zamontowanego GPSa (monitoring).
Czy taki GPS moze byc dowodem mojej niewinnosci?

Data: 2009-10-17 14:46:39
Autor: op23
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego

U¿ytkownik "Maurycy123" <maurycy123@poczta.onet.pl>

[...]

Nawet twój w³asny mo¿e ... jak go s±d dopu¶ci :)

Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego