Ma³y po¶lizg.

Data: 2010-02-03 21:11:12
Autor: Lewis
Ma³y po¶lizg.
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:rckjm5p7t06tjj8ss4ggme40h4d5i8d91d4ax.com...
Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez ¿adnej kolizji przyszed³ czas i
na mnie:
http://www.facebook.com/album.php?aid=10599&id=100000499941518&l=e5c09498f
Straty: lekko wgiêty próg, pêkniêty zderzak przedni, urwana dolna
os³ona silnika, rozszczelnienie uk³adu ch³odzenia.

Mia³em podobn± sytuacjê kilka dni wstecz, jechali¶my z kolega, wyjechali¶my z parkingu i po jakich¶ 2km wywinêli¶my kilka piruetów, na szczê¶cie zostali¶my na drodze, okaza³o sie ze spali³a sie kontrolka od rêcznego którego nie odpiêli¶my i nie sygnalizowala jego w³aczenia. Dopóki droga nie by³a ¶liska nie bylo problemu...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzeda¿
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-04 17:04:04
Autor: Tomek
Ma³y po¶lizg.
U¿ytkownik "Lewis" napisa³
okaza³o sie ze spali³a sie kontrolka od rêcznego którego nie odpiêli¶my i nie sygnalizowala jego w³aczenia.
to w A6 nie ma powiadamiania o rêczniku? u mnie w polo 6N2 jak jest zaci±gniêty rêczny to piszczy po kilku sekundach od ruszenia

Data: 2010-02-04 18:01:16
Autor: Lewis
Ma³y po¶lizg.
U¿ytkownik "Tomek" <WYWAL.TOqazzyTO.TEZ@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hker6d$b6a$1news.onet.pl...
[...]