Mały poślizg.

Data: 2010-02-04 09:15:38
Autor: glang
Mały poślizg.
Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez żadnej kolizji przyszedł czas i
na mnie:
http://www.facebook.com/album.php?aid=10599&id=100000499941518&l=e5c09498fc

ja na szczeście wczoraj chyba wykorzystałem limit Anioła Stróża
trasa Zamośc - Szczebrzeszyn spokojna jazda ok 40-50 km/h ślisko jak cholera. wyprzeda mnie gość land roverem. jedzie z ze 3 km i hebel a 200 metrów dalej skręca na skrzyżówaniu. ja hamulec no i piruet. Ducato na pusto tak samo lekkie. Z naprzeciwka fiat Uno. matko nie wiem jak to sie stało że się ominęlismy. on w zaspie na poboczu po mojej stronie ja w zaspie po jego stronie. nikomu nic się nie stało na szczeście.
uważajcie na siebie!!
pzdr
GL

Mały poślizg.