Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ma³y po¶lizg.

Ma³y po¶lizg.

Data: 2010-02-05 00:20:16
Autor: Adam Wysocki
Ma³y po¶lizg.
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez ¿adnej kolizji przyszed³ czas i
na mnie:

Takie posty ucz± pokory.

Podobnie jak sytuacja ojca mojej znajomej - ponad 30 lat na taryfie i zero st³uczek, a miesi±c temu z klientk± skasowa³ barierkê...

--
Siena 1.6 HL & GSX 750F
PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D
http://www.gophi.pl/

Data: 2010-02-05 09:59:15
Autor: Shrek
Ma³y po¶lizg.
Adam Wysocki pisze:

Takie posty ucz± pokory.

Podobnie jak sytuacja ojca mojej znajomej - ponad 30 lat na taryfie i zero st³uczek, a miesi±c temu z klientk± skasowa³ barierkê...

Bo kierowcy siê dziel± na takich co ju¿ dzwonili i co dopiero bêd±;)

Shrek.

Data: 2010-02-05 10:00:11
Autor: J.F.
Ma³y poœlizg.
On Fri, 5 Feb 2010 00:20:16 +0000 (UTC),  Adam Wysocki wrote:
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:
Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez ¿adnej kolizji przyszed³ czas i
na mnie:

Takie posty ucz± pokory.
Podobnie jak sytuacja ojca mojej znajomej - ponad 30 lat na taryfie i zero st³uczek, a miesi±c temu z klientk± skasowa³ barierkê...

Bo tak naprawde to trzeba odwrotnie - jak ktos czesciej o wlos nie
wyrabia, to wie na co moze sobie pozwolic :-)

Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i
nie wiem jak daleko jestem od granic przyczepnosci. A co gorsza za
chwile moze byc inaczej.

J.

Data: 2010-02-05 10:55:00
Autor: MarcinJM
Mały po�lizg.
Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i
nie wiem jak daleko jestem od granic przyczepnosci. A co gorsza za
chwile moze byc inaczej.

Wtedy trzeba zahamowac do utraty przyczepnosci i wiesz na jakie przeciazenie mozna narazic samochod. Oczywiscie najpierw uprzedz pasazerow :)
Ew. zredukowac do trojki i dac gaz w podloge. Jesli nie zerwie to nie jest tak zle.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-05 17:47:56
Autor: V-Tec
Mały po�lizg.
MarcinJM pisze:
Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i
nie wiem jak daleko jestem od granic przyczepnosci. A co gorsza za
chwile moze byc inaczej.

Wtedy trzeba zahamowac do utraty przyczepnosci i wiesz na jakie przeciazenie mozna narazic samochod. Oczywiscie najpierw uprzedz pasazerow :)
Ew. zredukowac do trojki i dac gaz w podloge. Jesli nie zerwie to nie jest tak zle.

zimą jednak trzeba brać poprawkę, że może być lokalna gołoledź, lód, nieodśnieżone, nawiane z pola, itd. Ja też od czasu do czasu robię próbę awaryjnego hamowania. Sposób z próbą zerwania przyczepności na 3. wydaje się ciekawa - sprawdzę.


--
pozdr,
W.

Data: 2010-02-05 16:58:12
Autor: Robert Rêdziak
Ma³y po?lizg.
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote:

Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê.

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-02-05 18:02:47
Autor: V-Tec
Ma³y po?lizg.
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote:

Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê.

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P

Je¿d¿ê niemocnym FWD ;)

--
pozdr,
W.

Data: 2010-02-05 18:07:29
Autor: V-Tec
Ma³y po?lizg.
V-Tec pisze:
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote:

Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê.

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P

Je¿d¿ê niemocnym FWD ;)

....a mocne RWD budz± we mnie jeszcze "mocniejszy" respekt.

W.

Data: 2010-02-05 20:26:06
Autor: MarcinJM
Ma³y po?lizg.
V-Tec pisze:
V-Tec pisze:
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote:

Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê.

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P

Je¿d¿ê niemocnym FWD ;)

...a mocne RWD budz± we mnie jeszcze "mocniejszy" respekt.

Naprawde, to nieuzasadnione obawy. :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-05 20:24:46
Autor: MarcinJM
Ma³y po?lizg.
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote:

Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê.

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P

Ja stosuje to w mocnym RWD i w mocnym FWD. Zadnej roznicy. "Impuls" jest na tyle krotki, ze z autem nic sie nie dzieje w sensie utraty kontroli.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2010-02-07 18:13:32
Autor: Dman-666
Ma³y po?lizg.
Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmojh5.v0r.rekindrapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Rêdziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

 Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P
robert rêdziak     e36/5 323ti 

A ile to jest "mocne" ? ;>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-02-07 18:17:05
Autor: Robert Rêdziak
Ma³y po?lizg.
On Sun, 7 Feb 2010 18:13:32 +0000 (UTC), Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

robert rêdziak     e36/5 323ti 

A ile to jest "mocne" ? ;>

 To nie jest specjalnie mocne -- ma tylko 170 chabet. Przy czym
 mocniejszego ciungu dostaje gdzie¶ w okolicach 3-3.5krpm, wiêc
 na wy¿szych biegach poni¿ej jest wzglêdnie spokojnie, a jak
 przytrzymasz i ju¿ siê wkrêci, to kupa szybko mo¿e siê
 zameldowaæ w porciêtach. ;)

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-02-08 12:27:26
Autor: Dman-666
Ma³y po?lizg.
Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmu0t1.j2n.rekindrapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Rêdziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

A ile to jest "mocne" ? ;>

 To nie jest specjalnie mocne -- ma tylko 170 chabet. Przy czym
 mocniejszego ciungu dostaje gdzie¶ w okolicach 3-3.5krpm, wiêc
 na wy¿szych biegach poni¿ej jest wzglêdnie spokojnie, a jak
 przytrzymasz i ju¿ siê wkrêci, to kupa szybko mo¿e siê
 zameldowaæ w porciêtach. ;)

Milo sie czyta ... wreszcie cos godnego GieTeRa ;>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-02-05 21:45:27
Autor: jerzu
Ma³y po?lizg.
On Fri, 05 Feb 2010 10:55:00 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:

Wtedy trzeba zahamowac do utraty przyczepnosci i wiesz na jakie przeciazenie mozna narazic samochod. Oczywiscie najpierw uprzedz pasazerow :)

Hehe, dobre. Tylko ¿e sytuacja na drodze mo¿e siê zmieniæ na
nastêpnych 100 metrach i na nic taki test.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Ma³y po¶lizg.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona