Data: 2010-02-05 00:20:16 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Ma³y po¶lizg. | |
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:
Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez ¿adnej kolizji przyszed³ czas i Takie posty ucz± pokory. Podobnie jak sytuacja ojca mojej znajomej - ponad 30 lat na taryfie i zero st³uczek, a miesi±c temu z klientk± skasowa³ barierkê... -- Siena 1.6 HL & GSX 750F PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D http://www.gophi.pl/ |
|
Data: 2010-02-05 09:59:15 | |
Autor: Shrek | |
Ma³y po¶lizg. | |
Adam Wysocki pisze:
Takie posty ucz± pokory. Bo kierowcy siê dziel± na takich co ju¿ dzwonili i co dopiero bêd±;) Shrek. |
|
Data: 2010-02-05 10:00:11 | |
Autor: J.F. | |
Ma³y poœlizg. | |
On Fri, 5 Feb 2010 00:20:16 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote: Bo tak naprawde to trzeba odwrotnie - jak ktos czesciej o wlos nie wyrabia, to wie na co moze sobie pozwolic :-) Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i nie wiem jak daleko jestem od granic przyczepnosci. A co gorsza za chwile moze byc inaczej. J. |
|
Data: 2010-02-05 10:55:00 | |
Autor: MarcinJM | |
Mały po�lizg. | |
Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i Wtedy trzeba zahamowac do utraty przyczepnosci i wiesz na jakie przeciazenie mozna narazic samochod. Oczywiscie najpierw uprzedz pasazerow :) Ew. zredukowac do trojki i dac gaz w podloge. Jesli nie zerwie to nie jest tak zle. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-02-05 17:47:56 | |
Autor: V-Tec | |
Mały po�lizg. | |
MarcinJM pisze:
Choc musze przyznac ze droga jest dla mnie zawsze niewiadoma - jade i zimą jednak trzeba brać poprawkę, że może być lokalna gołoledź, lód, nieodśnieżone, nawiane z pola, itd. Ja też od czasu do czasu robię próbę awaryjnego hamowania. Sposób z próbą zerwania przyczepności na 3. wydaje się ciekawa - sprawdzę. -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-02-05 16:58:12 | |
Autor: Robert Rêdziak | |
Ma³y po?lizg. | |
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl>
wrote: Sposób z prób± zerwania przyczepno¶ci na 3. wydaje siê ciekawa - sprawdzê. Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P r. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-02-05 18:02:47 | |
Autor: V-Tec | |
Ma³y po?lizg. | |
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl> Je¿d¿ê niemocnym FWD ;) -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-02-05 18:07:29 | |
Autor: V-Tec | |
Ma³y po?lizg. | |
V-Tec pisze:
Robert Rêdziak pisze: ....a mocne RWD budz± we mnie jeszcze "mocniejszy" respekt. W. |
|
Data: 2010-02-05 20:26:06 | |
Autor: MarcinJM | |
Ma³y po?lizg. | |
V-Tec pisze:
V-Tec pisze: Naprawde, to nieuzasadnione obawy. :) -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-02-05 20:24:46 | |
Autor: MarcinJM | |
Ma³y po?lizg. | |
Robert Rêdziak pisze:
On Fri, 05 Feb 2010 17:47:56 +0100, V-Tec <v_tec@zatega.pl> Ja stosuje to w mocnym RWD i w mocnym FWD. Zadnej roznicy. "Impuls" jest na tyle krotki, ze z autem nic sie nie dzieje w sensie utraty kontroli. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2010-02-07 18:13:32 | |
Autor: Dman-666 | |
Ma³y po?lizg. | |
Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmojh5.v0r.rekindrapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Rêdziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Sprawd¼ w mocnym RWD i opowiedz jak by³o :P A ile to jest "mocne" ? ;> -- Dman-666 6A13 z bombom LPG, Stolec |
|
Data: 2010-02-07 18:17:05 | |
Autor: Robert Rêdziak | |
Ma³y po?lizg. | |
On Sun, 7 Feb 2010 18:13:32 +0000 (UTC), Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote: robert rêdziak e36/5 323ti To nie jest specjalnie mocne -- ma tylko 170 chabet. Przy czym mocniejszego ciungu dostaje gdzie¶ w okolicach 3-3.5krpm, wiêc na wy¿szych biegach poni¿ej jest wzglêdnie spokojnie, a jak przytrzymasz i ju¿ siê wkrêci, to kupa szybko mo¿e siê zameldowaæ w porciêtach. ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-02-08 12:27:26 | |
Autor: Dman-666 | |
Ma³y po?lizg. | |
Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmu0t1.j2n.rekindrapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Rêdziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
A ile to jest "mocne" ? ;> Milo sie czyta ... wreszcie cos godnego GieTeRa ;> -- Dman-666 6A13 z bombom LPG, Stolec |
|
Data: 2010-02-05 21:45:27 | |
Autor: jerzu | |
Ma³y po?lizg. | |
On Fri, 05 Feb 2010 10:55:00 +0100, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:
Wtedy trzeba zahamowac do utraty przyczepnosci i wiesz na jakie przeciazenie mozna narazic samochod. Oczywiscie najpierw uprzedz pasazerow :) Hehe, dobre. Tylko ¿e sytuacja na drodze mo¿e siê zmieniæ na nastêpnych 100 metrach i na nic taki test. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |