Ma造 problem z Nokia 6233

Data: 2009-11-25 18:57:45
Autor: ptaszyna
Ma造 problem z Nokia 6233
Witam,

Posiadam Nokie 6233 z ktorej jestem mocno zadowolny.
Jednakze mam maly problem.
Po wlaczeniu przyciskiem OFF i ponownym wlaczeniu telefon nie pamieta daty i godziny.
Wszystkei inne parametry sa zachowywane.
Nie ma znaczenia czy wylacze ja na 15 minut czy 5 godzin czy minute.
Dodam iz sytuacja ta nie wystepuje kiedy telefon jest podlaczony do ladowarki.

Oczywiscie po odpieciu w telefonie pozostaje sprawna bateria (trzymajaca przy duzej ilosci rozmow 2 dni).

Co to moze byc?

Serdecznie pozdrawiam,
ptaak

Ma造 problem z Nokia 6233