Ma³y problemik.

Data: 2014-08-11 20:22:22
Autor: Dariusz K. £adziak
Ma³y problemik.
U¿ytkownik slawus723 napisa³:
Witam.
Zda³em prawo jazdy niedawno i czekam teraz za odbiorem (zosta³o mi kilka
dni). Zdarzy³ mi siê ma³y wypadek. Jecha³em skuterem (na który nie mam
prawka) i by³o po deszczu, zje¿d¿a³em akurat z górki nie mog³em
wyhamowaæ no i gleba. A ¿e jecha³em z pasa¿erem (koleg±) to on trochê
bardziej ucierpia³ ni¿ ja. Zadzwonili¶my po pogotowie , które
przyjecha³o z policj±. Dosta³em mandat. I teraz mam pytanie... Czy
odbior± mi prawo jazdy ? czekaj± mnie jakie¶ wiêksze konsekwencje ?
Dziêki za odpowied¼.

Mandat powiadasz? Czyli ukarany za ca³okszta³t zosta³e¶, kara siê uprawomocni³a natychmiast. Nie da siê ciebie ukaraæ powtórnie za ten sam czyn. Mandat koñczy sprawê, gdyby policjant chcia³ dowaliæ wiêcej - nie wlepi³ by ci mandatu tylko skierowa³ sprawê do s±du.

--
Darek

Ma³y problemik.