Maly przerywnik w sektowych napierdalankach

Data: 2011-02-12 08:09:35
Autor: Slawek Packo
Maly przerywnik w sektowych napierdalankach
Data: 2011-02-12 09:11:49
Autor:
Maly przerywnik w sektowych napierdalankach
Slawek Packo <packo@technikapodwodna.pl> napisał(a): http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22
Podaj nazwiska i funkcje tych osób, podono znasz ich.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 17:27:24
Autor: PrawdziwySmok
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Slawek Packo <packo@technikapodwodna.pl> napisał(a): http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22
Podaj nazwiska i funkcje tych osób, podono znasz ich.

pozdrawiam rc

Od prawej:
- Czarnecki Ryszard - wariat
- Jean Baptiste Transwestit - specjalista psychiatra
- Roene Walenwleb-Sadistienne - pielegniarz

Data: 2011-02-12 18:08:25
Autor:
PrawdziwySmok <smok-cmok.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Od prawej:
- Czarnecki Ryszard - wariat
- Jean Baptiste Transwestit - specjalista psychiatra
- Roene Walenwleb-Sadistienne - pielegniarz

Paćko się nie nazywasz i nie zgadłeś.

Natomiast Ty nazywasz się nikt, jest tu wysyp takich bytów.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 18:18:56
Autor: PrawdziwySmok
> [...]
> - Roene Walenwleb-Sadistienne - pielegniarz

Paćko się nie nazywasz i nie zgadłeś.

Natomiast Ty nazywasz się nikt, jest tu wysyp takich bytów.

Nie nazywam sie Packo, nazywam sie PrawdziwySmok glupku. Nie musialem zgadywac - robilem to zdjecie.

Data: 2011-02-12 18:24:56
Autor:
> [...]

Nie nazywam sie Packo, nazywam sie PrawdziwySmok glupku. Nie musialem zgadywac - robilem to zdjecie.

77.253.156.137
77-253-156-137.adsl.inetia.pl
http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=77.253.156.137

Zdjęcie robił ktoś inny, również Paćko zna tego człowieka.

Ty jesteś przymityw i kłamaca. Znajdziesz tu kompanów anonimów. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 19:34:38
Autor: PrawdziwySmok
 PrawdziwySmok <smok-cmok.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Natomiast Ty nazywasz się nikt, jest tu wysyp takich bytów.
> [...]

Zdjęcie robił ktoś inny, również Paćko zna tego człowieka.

Ty jesteś przymityw i kłamaca. Znajdziesz tu kompanów anonimów. pozdrawiam rc

Nie klam. To ja robilem zdjecie i napisalem kto na nim jest i nie jestem anonimem. Jestes prymityw i klamca i anonim. Mam swiadkow, ze robilem to zdjecie a Ty jestes klamca i prymityw.

Data: 2011-02-12 19:38:40
Autor:
> [...]
> Nie klam. To ja robilem zdjecie i napisalem kto na nim jest i nie jestem anonimem. Jestes prymityw i klamca i anonim. Mam swiadkow, ze robilem to zdjecie a Ty jestes klamca i prymityw.

Pozdrów kumpli z "IANTD Żabierek", szczególnie Grzesia Redera.
Jakie jest poprzednie zdjęcie ? Kto je robił.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 23:21:04
Autor: PrawdziwySmok
 PrawdziwySmok <smok-cmok.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Zdjęcie robił ktoś inny, również Paćko zna tego człowieka.

Pozdrów kumpli z "IANTD Żabierek", szczególnie Grzesia Redera.
Jakie jest poprzednie zdjęcie ? Kto je robił.

pozdrawiam rc

Znowu klamiesz!! Jestes klamca, klamca i prymityw. Dobrze wiesz kto jest na zdjeciu i sie nie wypieraj zaklamana podrobo smoka. Nie mam zamiaru pozdrawaiac Twoich popranych kolezkow. Zesraj sie a nie pozdrowie, klamco.

Data: 2011-02-13 07:14:15
Autor:
[...]

"PrawdziwySmok" kolejny nikt.
Bądź zdrów, chociaż to nie możliwe, bądź mądry, to też nie możliwe.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-13 11:36:27
Autor: PrawdziwySmok
 PrawdziwySmok <smok-cmok.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Znowu klamiesz!! Jestes klamca, klamca i prymityw. Dobrze wiesz kto jest
> [...]

"PrawdziwySmok" kolejny nikt.
Bądź zdrów, chociaż to nie możliwe, bądź mądry, to też nie możliwe.

Dlaczego znowu klamiesz? Nie wyspales sie Ryszardzie Czarnecki - nikcie znad Wisly? Nie jestem nikt, jestem Prawdziwy Smok - znasz mnie, rozmawiasz i wiesz, ze Cie dorwe jak dalej bedziesz klamal. Bo to ze Czarnecki Ryszard jest NIKT, nie szkodzi zeby mu nosek nie utrzecz za podszywanie sie pod Prawdziwego Smoka. Chyba ze mnie tu zaraz przeprosisz ty nieudana smocza wszo. Moze wtedy wybacze, bo jestes glopek i NIKT i nienormalny.

Data: 2011-02-12 23:48:52
Autor: mcgregorius
> [...]

Pozdrów kumpli z "IANTD Żabierek", szczególnie Grzesia Redera.

Jakie jest poprzednie zdjęcie ? Kto je robił.

Rysiu, miałeś być miesiąc na rekonwalestencji po operacji strecza, miałeś MILCZEĆ!znowu okazałeś sie wydymanym pojemnikiem na absorbent.Od dwóch lat wstecz twoja klasa spada, nikt nie bierze cię na powaznie, wszyscy robią z ciebie jaja, ja też oczywiście.Jesteś gosciem który zapełnia bełkotem grupę aby pojawiały sie tu wpisy choćby jeden na dzień, inaczej już dawno pl.rec.nurkowanie byłoby jak np.regionalne, jeden wpis na miesiac.
Robię kurs na wiosnę, może chciałbyś wziąć udział?
całuję

Data: 2011-02-13 07:09:18
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Grzesiu Reder instruktorze wyszkolony przez Żabierka. Nie rozumiesz tekstu pisanego, jesteś też głupi i prymitywny. Dlatego dobrze że znalazłeś IT który Ciebie wyszkolił. Zapewniasz obciach organizacji.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-13 11:42:23
Autor: PrawdziwySmok
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > Rysiu, miałeś być miesiąc na rekonwalestencji po operacji strecza, miałeś > MILCZEĆ!znowu okazałeś sie wydymanym pojemnikiem na absorbent.Od dwóch lat > wstecz twoja klasa spada, nikt nie bierze cię na powaznie, wszyscy robią z > ciebie jaja, ja też oczywiście.Jesteś gosciem który zapełnia bełkotem
> [...]

który
Ciebie wyszkolił. Zapewniasz obciach organizacji.

Ciebie Ryszardzie Czarnecki komu zawdzieczamy? Jak nazywaja sie Twoi rodzice co splodzili takiego idiote? Przedstaw nam ICH - te biedne istoty, ktore mialy mozliwosc aborcji a wybraly zycie z kretynem. Jak nazywa sie instruktor co zrobil z Ciebie idioty nurka? Podaj nazwisko tego glupka co nie zauwazyl, ze szkoli psychopate durnia i niemyta dziwke.

Data: 2011-02-13 12:05:54
Autor:
Slawku Packo znasz ich ?
Slawek Packo <packo@technikapodwodna.pl> napisał(a):  http://rebreathers.pl/forum/download.php?id=22
Podaj nazwiska i funkcje tych osób, podobno znasz ich.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-02-12 09:59:43
Autor: Wiesiek
Maly przerywnik w sektowych napierdalankach

Użytkownik "Slawek Packo" <packo@technikapodwodna.pl> napisał w wiadomości news:4d563231$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
http://vimeo.com/19834546

Eeee ..! Tylko w 2D!
Wiesiek

Data: 2011-02-12 19:29:34
Autor: totalone
Maly przerywnik w sektowych napierdalankach
16 minutowy film o nurkowaniu, tutaj. Bój się Boga, Sławek. Coś Ty się azotu
nałykał. Kogo to interesuje?

Data: 2011-02-12 20:44:57
Autor: Slawek Packo
W dniu 11-02-12 19:29, totalone@op.pl pisze:
16 minutowy film o nurkowaniu, tutaj. Bój się Boga, Sławek. Coś Ty się azotu
nałykał. Kogo to interesuje?

;-)

Maly przerywnik w sektowych napierdalankach