Ma³y silnik

Data: 2011-11-11 21:48:57
Autor: Grejon
Ma³y silnik
W dniu 2011-11-11 21:44, Sebastian Bia³y pisze:
Witam.

Pytanie troche z innej strony:

Jaki silnik spalinowy (diesel lub benzyna) ma takie cechy:

a) oko³o 30kM

b) jak najmniejsza kompaktowa budowa

c) jak najmniej osprzêtu (idealnie: nie ch³odzony ciecz±).

d) cichy

d) "silnik samochodowy", kosiarki i motorowery odpadaj± ze wzgledu na
straszliwy ha³as na wysokich czêstotliwo¶ciach.

e) obecnie produkowany, lub przynajmniej produkowane czêsci zamienne

Hm... VW Garbus produkowany jeszcze jest w Meksyku? Nie wiem ile to ma koni, ale jest ch³odzony powietrzem i ma uk³ad bokser OIDP. No i z racji atmosferycznego ch³odzenia raczej cichy nie bêdzie :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-12 10:23:49
Autor: Czarek Daniluk
Ma³y silnik
W dniu 2011-11-11 21:48, Grejon pisze:

Hm... VW Garbus produkowany jeszcze jest w Meksyku? Nie wiem ile to ma
koni, ale jest ch³odzony powietrzem i ma uk³ad bokser OIDP. No i z racji
atmosferycznego ch³odzenia raczej cichy nie bêdzie :)

By³ do chyba 2003 roku ;P

Moja propozycja - zweizylinder z T25A W³adimiriec ;)

Pozdrawiam !

Ma³y silnik