Ma³y sukces strony lotniczej

Data: 2010-11-04 14:55:04
Autor: Roman
Ma³y sukces strony lotniczej
Strona Warszawskiego Klubu Seniorów Lotnictwa www.wksl.waw.pl  zosta³a odwiedzona 5000 razy.
Obecnie na czo³ówce jest artyku³ o Znakach Pamiêci stawianych na grobach zmar³ych cz³onków klubu.
Pozdrawiam
Roman

Data: 2010-11-04 18:33:54
Autor: Jerzy
Ma³y sukces strony lotniczej

Tak , by³em  na stronie przed chwilk± i widze do¶æ powa¿ne braki . Po pierwsze  brak muzyki do Marsza Lotników. Ja mia³em gdzie¶ wersje instrumentaln± i znik³a mi niestety . mo¿na by zamie¶ciæ w MP3.  Wielu ludzi nie zna ju ¿ melodii .  Dawniej ka¿de mistrzostwa Polski rozpoczyna³ w³asnie M.L .Di¶ na skutek w³a¶nie nieznajomo¶ci melodii - rozpoczynaj± sie Hymnem Narodowym  Po drugie,  poniewa¿ pamiêc ludzka jest ulotna a jaste¶my wzrokowcami to zamieszczenie fotografii / zdjêæ cz³onków /  jest niezbedne a ich brak jest powa¿nym b³êdem . Zda³em sobie z tego sprawe w pewnym momencie i na naszej / klubowej / stronie w dziale ludzie - luminarze polskiego sportu  modelarskiego  szybko naprawi³em ten b³±d . Panadto - wiecej zdjêc na mi³y Bóg. Mam kilkana¶cie z uroczysto¶ci III Most w Wa³ rudzie , gdzie Wasi przedstawiciele byli honorowymi go¶cmi . Je¿eli jest takie ¿yczenie to udostêpnie chêtnie - pozdrawiam JM Tarnów

--
jurm@is.net.pl
jurm@poczta.onet.pl

U¿ytkownik "Roman" <ar.wozniak@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cd2bb2f$0$21000$65785112news.neostrada.pl...