Ma³y telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego

Data: 2017-05-04 09:35:22
Autor: Chris
Ma³y telefon z Androidem 4.4.2 z rynku wtórnego
W dniu 03.05.2017 o 15:58, Sebastian Bia³y pisze:

Mam kilka na oku, ale nie chcê niczego sugerowaæ bo mo¿e kto¶ wpadnie na
nietypowy pomys³.

Nie wiem czy musi byæ rom stockowy ale jak nie to mo¿e SGS2?

http://bartoszpiatkowski.pl/android-5-0-x-lollipop-dla-samsung-galaxy-sii-juz-jest-instrukcja-i-pliki-do-instalacji/

http://bartoszpiatkowski.pl/szybki-i-prosty-sposob-na-instalacje-cyanogenmod-na-samsung-galaxy-sii/

Uszkodzone ale dzia³aj±ce s± >100z³
http://allegro.pl/okazja-samsung-galaxy-sii-tanio-i6807014020.html
http://allegro.pl/samsung-galaxy-s2-i9100-i6803849690.html

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2017-05-04 18:25:47
Autor: Sebastian Bia³y
On 5/4/2017 9:35 AM, Chris wrote:
Mam kilka na oku, ale nie chcê niczego sugerowaæ bo mo¿e kto¶ wpadnie na
nietypowy pomys³.
Nie wiem czy musi byæ rom stockowy ale jak nie to mo¿e SGS2?

Do rozwa¿enia.

Uszkodzone ale dzia³aj±ce s± >100z³
http://allegro.pl/okazja-samsung-galaxy-sii-tanio-i6807014020.html
http://allegro.pl/samsung-galaxy-s2-i9100-i6803849690.html

Ju¿ je ogl±da³em, na olxie te¿. S± jak gdyby w drugiej kolejno¶ci, to jesdnak do¶c spory wyswieltacz jest ;)

Data: 2017-05-05 16:17:16
Autor: Chris
W dniu 04.05.2017 o 18:25, Sebastian Bia³y pisze:
On 5/4/2017 9:35 AM, Chris wrote:
[...]

Oj tam, mam w domu jako backup SGS2 i za du¿y to nie jest a dzia³a dobrze od X lat. Poza tym skoro to ma byc stacjonarka to w sumie obojêtnie jaki ekran, byle by³o niezawodne.

Data: 2017-05-05 18:00:05
Autor: Sebastian Bia³y
On 5/5/2017 4:17 PM, Chris wrote:
[...]

Ale kompletnie nie o to chodzi ;) ja potrzebuje co¶ taniego, z drugiej reki, z jak najmniejszym ekranem nie po to zeby u¿ywaæ jako telefon tylko ¿eby raz na miesi±c odpaliæ w celu sprawdzenia czego¶tam przy programowaniu.

Data: 2017-05-05 19:53:49
Autor: Chris
W dniu 05.05.2017 o 18:00, Sebastian Bia³y pisze:
On 5/5/2017 4:17 PM, Chris wrote:
[...]

Ale ja dobrze wiem o co chodzi i do czego potrzebne. SGS2 jest tani (z lekko uszkodzony), jest ma³y, jest stabilny je¶li chodzi o sprzêt wiêc pochodzi ze 100 lat, ma androida na którym Ci zale¿y. Nie wiem czy znajdziesz co¶ z mniejszym ekranem, do tego trzeba dodaæ ¿e ca³a obudowa jest ma³± wiêc ma³o zajmuje potem w szufladzie.