Ma³y test karty internetowej BZWBK

Data: 2010-12-15 14:03:34
Autor: Jarek Andrzejewski
Ma³y test karty internetowej BZWBK
To i ja siê dopiszê: zak³adanie bez problemu, wszystkie niezbêdne
informacje oprócz numeru karty s± dostêpne w systemie transakcyjnym
(data wa¿no¶ci, status, historia, numer rachunku do zasilenia).

Nasuwa mi siê w³a¶ciwie dlaczego nie ma tam numeru karty? Przecie¿
zak³adamy, ¿e dostêp do systemu transakcyjnego jest zabezpieczony i
tylko u¿ytkownik ma do tego dostêp. Z drugiej strony: podczas zak³adania karty by³a jasna informacja, ¿e
numer bêdzie podany tylko raz i trzeba go jako¶ zapamiêtaæ, wiêc nie
powinno to byæ zaskoczeniem.

Lekki zgrzyt: zasilenie salda karty przez bank nast±pi³o z parodniowym
opó¼nieniem.

Dzi¶ u¿y³em tej karty po raz pierwszy: zakupi³em ksi±¿ki (w Helionie).
I napotka³em pierwsz± trudno¶æ: musia³em zgadywaæ, czy ta karta to
Visa czy Mastercard, a mo¿e jeszcze co¶ innego. Strzeli³em: Visa,
trafione!

Transakcja przyjêta bez problemu, saldo uaktualnione bez zw³oki,
czekam teraz na przesy³kê.

Ogólne wra¿enia pozytywne: bez trudno¶ci i "biegania po bankach" mo¿na
mieæ kartê do zdalnych p³atno¶ci i nie martwiæ siê nadmiernie ryzykiem
nadu¿yæ (ograniczonych z natury tego produktu do wysoko¶ci salda
rachunku karty).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski