Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...

Data: 2009-06-18 22:33:08
Autor: Alex81
Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...
In article <h1e81d$dlc$1@inews.gazeta.pl>, katanka24@interia.pl says...
Kurtyny boczne w takiej sytuacji warte s± inwestycji ...
W takiej sytuacji to wart inwestycji jest samochód długi i ciężki ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-06-18 22:52:32
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Alex81 pisze:
In article <h1e81d$dlc$1@inews.gazeta.pl>, katanka24@interia.pl says...
Kurtyny boczne w takiej sytuacji warte s± inwestycji ...
W takiej sytuacji to wart inwestycji jest samochód długi i ciężki ;)
z wieżyczk± na dachu ...

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-06-18 21:40:14
Autor: Michał
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisał(a):
Alex81 pisze:
> In article <h1e81d$dlc$1@inews.gazeta.pl>, katanka24@interia.pl says...
> W takiej sytuacji to wart inwestycji jest samochód długi i ciężki ;)
z wieżyczk± na dachu ...

nie, duży i cięzki zatrzyma wile zwykłych jad±cych grubo ponad 100km/h.

Jak by lekko zachaczł, to po tygodniu było by nowe stare duże ciężkie auto :) ?

pozdrawiam.

Data: 2009-06-18 21:58:18
Autor: Jan Srzednicki
Alex81 pisze:
> [...]

Jak by lekko zachaczł, to po tygodniu było by nowe stare duże ciężkie auto :) ?

A umiesz pisać po polsku?

Data: 2009-06-18 22:45:28
Autor: Michał
On 2009-06-18,  Michał wrote:

> nie, duży i cięzki zatrzyma wile zwykłych jad±cych grubo ponad 100km/h.
>
> Jak by lekko zachaczł, to po tygodniu było by nowe stare > duże ciężkie auto :) ?

A umiesz pisać po polsku?

tak

--

Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...