Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...

Data: 2009-06-18 23:00:53
Autor: JKK
Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1e81d$dlc$1inews.gazeta.pl...
do teraz się trzęsę ...

Jechałem do klienta drog± z Bielska na Wadowice.

Nie lubię tej drogi  - w±ska, bez poboczy, podjazdy, zakręty,
duże natężenie ruchu (np. Kraków - Czechy), jak się nie uda
wyprzedzić odpowiednim miejscu,
to można i pół godziny jechać za ciężarówk±,
albo i nadziac się na wariata jak wyżej.

Planuj± Beskidzk± Drogę Integracyjn±,
ale Wadowice nie mog± się zdecydować
czy chc± j± na północy, czy na południu ...

Pzdr

JKK

Mały włos i by mnie dzi¶ juz nie było ...