Maly zyd pokonuje Goliatana: Real-Liverpool 0:1

Data: 2009-02-25 23:09:59
Autor: brat_olin
Maly zyd pokonuje Goliatana: Real-Liverpool 0:1

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote

Benajoun - jego imie slawic sie bedzie w Izraelu po 100-ne pokolenie.
- nie musze dodawac, ze ...glowa.
W tym samym czasie,nasz, Polak, siedzial dupo na lawie i grzal.

Tez trzymalem za Liverpoolem.  Mam mile wspomnienia z tym samym
Dudkiem w tle :)

Mam nadzieie ze takie zestawienie sprowokuje fale nienawisci rasowej

Eee tam.  Zydzi taka sama rasa jak Palestynczycy czy Egipcjanie.
Zreszta niedawno bylem w Warszawie.  Przejazd autobusem wzdluz
Krakowskiego Przedmiescia to jak w autobusie w Tel Aviwie.
Te fenotypy!  Zreszta MUSI genetycznie uwarunkowane.
To samo w Sejmie.

Wiec nie uogolniajmy, OKi?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-02-26 00:38:00
Autor: ColgatesBilly

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:go4fg6$u00$1news.onet.pl...

[...]

Problem bylby, jakby to Dudek wszedl w 2-giej i narobil nam poruty za sprawa Bena.
Wtedy bowiem, ten bezsensowny post nabralby mocy, a saczona zolc moglaby sie przelac... i to na cala grupe ;)

[...]

No ale, w Wwie jeszcze te autobusy nie wybuchaja.
Niestety, Sejmowi tez to nie grozi ;)

P-Kol
'

Maly zyd pokonuje Goliatana: Real-Liverpool 0:1