Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...

Data: 2011-03-22 18:40:59
Autor: Voodoo People
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
i jak nic do pe這stwa sie rwie, juz zostal namaszczony na lotnika z PO przez tefalenowska loze szydercow.
A biorac pod uwage, ze Bull Komorowski mial w Wisle POparcie chyba z 90% to bardzo prawdopodobne.
Zobaczymy co zrobi, jak lyknie $$$-haczyk to dla mnie juz niestety nie istnieje...

Data: 2011-03-22 19:21:38
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 18:40, Voodoo People pisze:
[...]

Co wymagasz od falszywego bacy, aby chcial prawa i sprawiedliwosci, jak
dla niego jedyne prawo to ciupaga :)

Data: 2011-03-22 20:16:01
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d88e8b4$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wis造...

Data: 2011-03-22 20:29:28
Autor: abc
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wis造...

Dodam, 瞠 to heretyk.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz這wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa雟twa od Ko軼io豉 jest sztuczny.

Data: 2011-03-22 21:03:15
Autor: zeb
W dniu 2011-03-22 20:29, abc pisze:
Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wis造...

Dodam, 瞠 to heretyk.

No... kur.. bej jaj.
Fajnie si wam t kw瘯oli i g璕oli ale odpier... si od Ma造sza.
Jego wola... 篡je w kraju, w kturym morze wybra po czyjej stronie stan望.
A jerzeli nie potraficie przekabaci go na swoj stron to dzi鏏y na k逝dk

Data: 2011-03-23 08:46:18
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 21:03, zeb pisze:
[...]

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt鏎ych nie masz zielonego poj璚ia.
Malysz w koncu okazal sie ma造m zakompleksionym cz這wieczkiem :)

Data: 2011-03-23 02:22:14
Autor: zbig
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt rych nie masz zielonego poj cia.
Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki mo瞠 mie kompleks Ma造sz? Czego mu brak? Ma kochaj帷
rodzin, jest m這dy, zdrowy, o pieni康ze nie musi si martwi, jest
wielkim mistrzem podziwianym i uwielbianym prze wielu rodak闚. Nic z
tch rzeczy nie  jest kojarzone np. z Kaczy雟kim.
To raczej wasz 鄉ieszny prezes m鏬豚y mie kompleks Ma造sza. Wida to
w jego reakcji, kt鏎a ods這ni豉 moraln n璠ze tego cz這wieka.
Powiedzia,   a propos wypowiedzi Ma造sza, 瞠 nie jest on dla niego
autorytetem , je郵i chodzi o polityk. A jeszcze niedawno twierdzi,
瞠 ta hucpa pod pa豉cem to wyraz ho責u dla zmar貫go prezydenta, teraz
przyzna, 瞠 to po prostu polityka.

Data: 2011-03-23 10:47:29
Autor: Voodoo People

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:70b8164e-022a-48e9-9468-d16bd3394616j13g2000pro.googlegroups.com...

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt rych nie masz zielonego poj cia.
Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki mo瞠 mie kompleks Ma造sz? Czego mu brak?
-- -

Na pewno urody, podobnie jak tobie :)

Data: 2011-03-23 08:32:54
Autor: zbig
On 23 Mar, 10:47, "Voodoo People" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)

A jaki mo瞠 mie kompleks Ma造sz? Czego mu brak?

Uroda to nie jest cecha pierwszorz璠na, je郵i chodzi o m篹czyzn. No
chyba , 瞠 poruszamy si w kr璕ach "kawaler闚"

Data: 2011-03-23 15:11:50
Autor: obserwator
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisa(a):

> [...]

> Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki mo瞠 mie kompleks Ma造sz? Czego mu brak?

no przede wszytkim intelektu i poziomu moralnego, niejakiego zbiga.

hyhyhy

Data: 2011-03-23 10:47:52
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 10:22, zbig pisze:
[...]

No widzisz, i ty masz kompleks Kaczki. Podobnie jak Malysz. Malysz robi
to z powodu slabego wyksztalcenia, bo dekarz to nie jest szczyt
inteligencji, a ty robisz to zapewne s逝瘺owo :)

Data: 2011-03-23 15:13:52
Autor: obserwator
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> [...]

to z powodu slabego wyksztalcenia, bo dekarz to nie jest szczyt
inteligencji, a ty robisz to zapewne s逝瘺owo :)

Malysz to prawdopodobnie tez maly cwaniaczek i kunktator.

Data: 2011-03-23 16:16:15
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:13,  obserwator pisze:
> [...]
> inteligencji, a ty robisz to zapewne s逝瘺owo :)
Malysz to prawdopodobnie tez maly cwaniaczek i kunktator.

Jako nie uleg貫m malyszomanii, cho ka盥y ma prawo do lubienia skok闚
narciarskich. Ja zdecydowanie wol biegi narciarskie, sam je uprawia貫m
w m這do軼i :)

Data: 2011-03-23 08:42:47
Autor: zbig
On 23 Mar, 16:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Jako nie uleg貫m malyszomanii, cho ka盥y ma prawo do lubienia skok闚
narciarskich. Ja zdecydowanie wol biegi narciarskie, sam je uprawia貫m

Jeszcze niedawno by造 g這sy o order Or豉 Bia貫go dla tego jednego z
najwi瘯szych promotor闚 naszej ojczyzny a teraz ju jest ch造stkiem,
cwaniaczkiem, przyg逝pem, zdrajc tylko dlatego, ze o鄉ieli si
skrytykowa  guru moherowych cymba堯w, cz這wieka kt鏎y je郵i tylko co
zrobi dla Polski - to 幢e.

Data: 2011-03-23 15:46:46
Autor: obserwator
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa(a): Jeszcze niedawno by造 g這sy o order Or豉 Bia貫go dla tego jednego z
[...]

pewnie order dostanie z rak namiestnika ruskiego, Komoruskiego, ktory wrecza
te ordery wszystkim zdrajcom i sprzedawczykom.

Data: 2011-03-23 16:45:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:42, zbig pisze:
> [...]
cwaniaczkiem, przyg逝pem, zdrajc tylko dlatego, ze o鄉ieli si
skrytykowa  guru moherowych cymba堯w, cz這wieka kt鏎y je郵i tylko co

No widzisz, m闚isz j瞛ykiem nienawi軼i. To j瞛yk typowy dla pelobandy.

Pewnie dekarz Malysz b璠zie startowa na prezesa zwi您ku sportowego
dlatego musi teraz ostro poliza dup rz康z帷ej pe這bandzie :)

Data: 2011-03-23 17:55:17
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 16:45, u2 pisze:
Pewnie dekarz Malysz b璠zie startowa na prezesa zwi您ku sportowego
Ale masz ju jakie przecieki ?
Czy to tylko twoja wyobra幡ia ?

Data: 2011-03-23 18:01:09
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:55, zeb pisze:
W dniu 2011-03-23 16:45, u2 pisze:
Pewnie dekarz Malysz b璠zie startowa na prezesa zwi您ku sportowego
Ale masz ju jakie przecieki ?
Czy to tylko twoja wyobra幡ia ?

Powtarzasz si. Na pewno Malysz nie robi tego bezinteresownie. N.p. za
wywiad dosta wynagrodzenie, a w przyszlo軼i moze oczekiwa kolejnych
"honor闚" od pe這bandy :)

Data: 2011-03-23 18:10:53
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 18:01, u2 pisze:
Powtarzasz si. Na pewno Malysz nie robi tego bezinteresownie. N.p. za
wywiad dosta wynagrodzenie, a w przyszlo軼i moze oczekiwa kolejnych
"honor闚" od pe這bandy :)

No, nie...
Wr騜bita Maciej przy tobie to ch造stek :)
Mocne s這wa "sadzisz" w tym w徠ku, mimo i mo積a poczeka chwile.
Zmanipulowa cz這wieka mo積a bardzo 豉two niezale積ie od tego jakie ma IQ.

Pytanie dlaczego da si ug瘰i a nie ukaczy ?

Data: 2011-03-23 18:15:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 18:10, zeb pisze:
[...]

Nie takie znowu "mocne" jak tobie podobni forumuluj wobec Kaczek i
pisior闚. Obca mi jest mowa nienawi軼i wobec Kaczek, a zaznaczam, 瞠 nie
jestem ani katolem, ani pisiorem.

Data: 2011-03-23 17:40:17
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 08:46, u2 pisze:

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt鏎ych nie masz zielonego poj璚ia.

tzn od jakich rzeczy ?

Data: 2011-03-23 17:51:33
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:40, zeb pisze:
W dniu 2011-03-23 08:46, u2 pisze:

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt鏎ych nie masz zielonego poj璚ia.

tzn od jakich rzeczy ?

Od rzeczy na kt鏎ych si nie zna. Wyuczony fach Malysza to dekarz.
Niedawno zrobil mature. Pewnie kiedys wystartuje na prezesa zwi您ku
narciarskiego, dlatego tak lizn掖 dup pe這bandzie, ktora rozdaje
sto趾i. Ale on po prostu nie ma do tego kompetencji :)

Data: 2011-03-23 17:58:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-23 17:51, u2 pisze:
W dniu 2011-03-23 17:40, zeb pisze:
W dniu 2011-03-23 08:46, u2 pisze:

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt籀rych nie masz zielonego pojcia.
tzn od jakich rzeczy ?

Od rzeczy na kt籀rych si nie zna. Wyuczony fach Malysza to dekarz.
Niedawno zrobil mature. Pewnie kiedys wystartuje na prezesa zwizku
narciarskiego, dlatego tak lizn dup peobandzie, ktora rozdaje
stoki. Ale on po prostu nie ma do tego kompetencji :)

Jednmak pokaza 髒e na narciarstwie zna si lepiej ni髒 na dachach, a wic mo髒ne miao prezesowa temu zwizkowi. Syszae o nowej Prezes Warty Pozna, pani Izabelli ukomskiej-Py髒alskiej? Babka nigdy nie miaa nic wsp籀lnego z pik no髒na, a za jej prezesury Warta robi furor pod ka髒dym wzgldem, - nie tylko sportowym...

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-03-23 18:03:16
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:58, jadrys pisze:
[...]

Jednmak pokaza 瞠 na narciarstwie zna si lepiej ni na dachach, a wi璚
mo積e 鄉ia這 prezesowa temu zwi您kowi. S造sza貫 o nowej Prezes Warty
Pozna, pani Izabelli ㄆkomskiej-Py瘸lskiej? Babka nigdy nie mia豉 nic
wsp鏊nego z pi趾 no積a, a za jej prezesury Warta robi furor pod ka盥ym
wzgl璠em, - nie tylko sportowym...

Zaprzeczasz sam sobie. Przyk豉d Zbigniewa Bo鎥a 鈍iadczy, 瞠 doskonaly
sportowiec nie sprawdza si jako coach, czy sportowy manager.

I odwrotnie, przyk豉d ktory podales wskazuje, 瞠 dzia豉 to w odwrotn
stron :)

Data: 2011-03-23 10:46:52
Autor: Voodoo People

"zeb" <zebkon@vp.pl> wrote in message news:imav98$4qk$1news.onet.pl...
[...]

Moze ale nie musi. Jest na tyle glupi, ze w koncu podpuszczony przez jakiegos redaktorzyne palnal glupote a tym samym stracil szacudek duzej czesci spoleczenstwa. Tak to jego wybor ale uwazam, ze wybral zle. Chociaz dobrze sie dowiedziec teraz kim jest niz wcale... Zwyklmym kmiotem udajacym medrca "zyciowego". Tak samo mundry jak bolki i lolki...

Data: 2011-03-23 15:16:13
Autor: obserwator
[...]

gdyby byl madry, to po prostu wypowiedzial by sie dyplomatycznie, a tak to
wiadomo, ze to intelektualne dno.

Data: 2011-03-23 02:23:01
Autor: zbig
On 22 Mar, 20:29, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wis y...

Dodam, e to heretyk.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

To ty jeste heretykiem , lefebrysto.

Data: 2011-03-23 11:06:42
Autor: Stultus
W dniu 2011-03-23 10:23, zbig pisze:
[...]

Dla u軼i郵enia to schizmatykiem. Heretykiem w 瘸dnym wypadku nie jest.

S.

Data: 2011-03-23 12:42:34
Autor: Grzegorz Z.
Stultus napisa:

Dla u軼i郵enia to schizmatykiem.

Formalnie jak najbardziej.

Data: 2011-03-23 11:39:20
Autor: Canucki
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
Wielki sportowiec ale tez czlowiek z pokretna logika. Martwi sie o corke, ze ma daleko na grob rodzicow ale brat powinien jezdzic do Krakowa.

Poza tem zastrzega, ze nie chce wypowiadac sie na tematy polityczne,
wlasnie to czyniac.

No i stawia na zlego konia:  partie zdrajcow i niszczycieli Polski.

Wyglada na to, ze pojdzie sladami Szewinskiej i Laty.  Wstyd!

Krzysztof Canucki

Data: 2011-03-23 08:36:09
Autor: zbig
On 23 Mar, 12:39, " Canucki" <canu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie czyta貫m ca貫go wywiadu. M闚i na kogo g這suje? Czy te zwyk豉
ocena krety雟kiej szopki z tym Smole雟kiem oznacza, 瞠 stawia na jak捷
parti  (nie PiS)

Data: 2011-03-23 12:46:02
Autor: jedrus
W dniu 2011-03-23 12:39,  Canucki pisze:
[...]

Oooo i to jest logika. Kto nie jest z jarkiem to parch i menda.
Jaroslaw!!! Jaroslaw!!!

I jak, na dobrego konia, ups zrebaczka postawilem?

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-23 12:50:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...

U篡tkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:imcm58$7u3$1inews.gazeta.pl...
[...]

No tak! I nie ma nawet poj璚ia, 瞠 wcale nie chodzi o jak捷 g逝pi traum, 瘸這b itp. Nie ma poj璚ia, 瞠 chodzi tylko o polityk. Co raczy mu osobi軼ie wytkn望 Jaros豉w Kaczy雟ki.
Mia racj Kuba Wojew鏚zki 酥iewaj帷 "Po trupach do celu".

--
J. Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"
"Jak nie wyl康uj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2011-03-23 13:23:00
Autor: jadrys
[...]

Mo髒e ciebie to zszokuje, ale z 90% Polak籀w w kraju myli wanie tak, jak przedstawi to Maysz.

Data: 2011-03-23 16:03:25
Autor: cirrus
[...]

Nawet kto b璠帷y tak daleko od polityki pozna si na kretynach pisowskich.

--
stevep

Data: 2011-03-23 16:26:34
Autor: u2
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
W dniu 2011-03-23 12:39,  Canucki pisze:
No i stawia na zlego konia:  partie zdrajcow i niszczycieli Polski.

Wyglada na to, ze pojdzie sladami Szewinskiej i Laty.  Wstyd!

Fakt, wstyd dla normalnej osoby, ale dekarz Malysz pewnie s康zi, ze mo瞠
zbawi 鈍iat odstrzeliwuj帷 drug Kaczk.

Data: 2011-03-23 17:58:49
Autor: u2
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
W dniu 2011-03-23 17:55, zeb pisze:
Ale masz ju jakie przecieki ?
Czy to tylko twoja wyobra幡ia ?

Ewidentnie Malysz wpisuje si w kampanie nienawisci wobec drugiej
Kaczki. Pierwsza Kaczka dzieki kampani nienawisci w merdiach zosta豉
odstrzelona. Wniosek jest prosty o ile nie jeste tutaj s逝瘺owo :)

Data: 2011-03-23 18:19:48
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 17:58, u2 pisze:
Ewidentnie Malysz wpisuje si w kampanie nienawisci wobec drugiej
Kaczki. Pierwsza Kaczka dzieki kampani nienawisci w merdiach zosta豉
odstrzelona. Wniosek jest prosty o ile nie jeste tutaj s逝瘺owo :)

Kto to wie co to s逝瘺a ?  i dla kogo ? :)
Ju wrzuci貫 Ma造sza do jednego worka wraz z innymi "zas逝穎nymi" dla PO.
A nie ma dla Ciebie r騜nicy :
"zas逝zony w sporcia a zmanilulowany w polityce"
od
"zas逝zony w polityce a zmanilulowany w sporcie" ?

Data: 2011-03-23 18:36:01
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 18:19, zeb pisze:
[...]

Oczywi軼ie, 瞠 od chwili opublikowania wywiadu w PS Malysz uczestniczy w
nagonce na Kaczki, jesli nie jeste tutaj slu瘺owo, a masz cho krzt
rozs康ku to przyznasz, 瞠 wypowiedz Malysza jest nie na miejscu.

Data: 2011-03-23 19:54:04
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 18:36, u2 pisze:

Oczywi軼ie, 瞠 od chwili opublikowania wywiadu w PS Malysz uczestniczy w
nagonce na Kaczki, jesli nie jeste tutaj slu瘺owo, a masz cho krzt
rozs康ku to przyznasz, 瞠 wypowiedz Malysza jest nie na miejscu.
Jedna jask馧ka wiosny nie czyni.
No i ju po burzy ? Wyt逝maczy si ?
Niekt鏎ym artystom trzeba by這 kilku lat by wypi瘭i dupy na PO.
Co powiedzia Rudy ? 疾 bez wsparcia artyst闚 przewaga PO by豉by znikoma o ile by豉by to przewaga. Wi璚 瞠 ton帷y "brzydko" si chwyta to wszystkie chwyty dozwolone.
A to czy zrobi si a Ma造sza ch造stek na mir Niesio豉 to kto wie... ?

Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...