Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...

Data: 2011-03-22 19:21:38
Autor: u2
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
W dniu 2011-03-22 18:40, Voodoo People pisze:
i jak nic do pełostwa sie rwie, juz zostal namaszczony na lotnika z PO
przez tefalenowska loze szydercow.
A biorac pod uwage, ze Bull Komorowski mial w Wisle POparcie chyba z 90%
to bardzo prawdopodobne.
Zobaczymy co zrobi, jak lyknie $$$-haczyk to dla mnie juz niestety nie
istnieje...

Co wymagasz od falszywego bacy, aby chcial prawa i sprawiedliwosci, jak
dla niego jedyne prawo to ciupaga :)

Data: 2011-03-22 20:16:01
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d88e8b4$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wisły...

Data: 2011-03-22 20:29:28
Autor: abc
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wisły...

Dodam, że to heretyk.

Data: 2011-03-22 21:03:15
Autor: zeb
W dniu 2011-03-22 20:29, abc pisze:
Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wisły...

Dodam, że to heretyk.

No... kur.. bej jaj.
Fajnie się wam tó kwękoli i gęgoli ale odpier... się od Małysza.
Jego wola... żyje w kraju, w kturym morze wybrać po czyjej stronie stanąć.
A jerzeli nie potraficie przekabacić go na swoją stronę to dzióby na kłudkę

Data: 2011-03-23 08:46:18
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 21:03, zeb pisze:
[...]

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o których nie masz zielonego pojęcia.
Malysz w koncu okazal sie małym zakompleksionym człowieczkiem :)

Data: 2011-03-23 02:22:14
Autor: zbig
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt rych nie masz zielonego poj cia.
Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki może mieć kompleks Małysz? Czegoś mu brak? Ma kochającą
rodzinę, jest młody, zdrowy, o pieniądze nie musi się martwić, jest
wielkim mistrzem podziwianym i uwielbianym prze wielu rodaków. Nic z
tch rzeczy nie  jest kojarzone np. z Kaczyńskim.
To raczej wasz śmieszny prezes mógłby mieć kompleks Małysza. Widać to
w jego reakcji, która odsłoniła moralną nędze tego człowieka.
Powiedział,   a propos wypowiedzi Małysza, że nie jest on dla niego
autorytetem , jeśli chodzi o politykę. A jeszcze niedawno twierdził,
że ta hucpa pod pałacem to wyraz hołdu dla zmarłego prezydenta, teraz
przyznał, że to po prostu polityka.

Data: 2011-03-23 10:47:29
Autor: Voodoo People

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:70b8164e-022a-48e9-9468-d16bd3394616j13g2000pro.googlegroups.com...

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o kt rych nie masz zielonego poj cia.
Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki może mieć kompleks Małysz? Czegoś mu brak?
-- -

Na pewno urody, podobnie jak tobie :)

Data: 2011-03-23 08:32:54
Autor: zbig
On 23 Mar, 10:47, "Voodoo People" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)

A jaki może mieć kompleks Małysz? Czegoś mu brak?

Uroda to nie jest cecha pierwszorzędna, jeśli chodzi o mężczyznę. No
chyba , że poruszamy się w kręgach "kawalerów"

Data: 2011-03-23 15:11:50
Autor: obserwator
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Malysz w koncu okazal sie ma ym zakompleksionym cz owieczkiem :)
A jaki może mieć kompleks Małysz? Czegoś mu brak?

no przede wszytkim intelektu i poziomu moralnego, niejakiego zbiga.

hyhyhy

Data: 2011-03-23 10:47:52
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 10:22, zbig pisze:
[...]

No widzisz, i ty masz kompleks Kaczki. Podobnie jak Malysz. Malysz robi
to z powodu slabego wyksztalcenia, bo dekarz to nie jest szczyt
inteligencji, a ty robisz to zapewne służbowo :)

Data: 2011-03-23 15:13:52
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

to z powodu slabego wyksztalcenia, bo dekarz to nie jest szczyt
inteligencji, a ty robisz to zapewne służbowo :)

Malysz to prawdopodobnie tez maly cwaniaczek i kunktator.

Data: 2011-03-23 16:16:15
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:13,  obserwator pisze:
> [...]
> inteligencji, a ty robisz to zapewne służbowo :)
Malysz to prawdopodobnie tez maly cwaniaczek i kunktator.

Jakoś nie uległem malyszomanii, choć każdy ma prawo do lubienia skoków
narciarskich. Ja zdecydowanie wolę biegi narciarskie, sam je uprawiałem
w młodości :)

Data: 2011-03-23 08:42:47
Autor: zbig
On 23 Mar, 16:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Jakoś nie uległem malyszomanii, choć każdy ma prawo do lubienia skoków
narciarskich. Ja zdecydowanie wolę biegi narciarskie, sam je uprawiałem

Jeszcze niedawno były głosy o order Orła Białego dla tego jednego z
największych promotorów naszej ojczyzny a teraz już jest chłystkiem,
cwaniaczkiem, przygłupem, zdrajcą tylko dlatego, ze ośmielił się
skrytykować  guru moherowych cymbałów, człowieka który jeśli tylko coś
zrobił dla Polski - to źle.

Data: 2011-03-23 15:46:46
Autor: obserwator
Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Jeszcze niedawno były głosy o order Orła Białego dla tego jednego z
[...]

pewnie order dostanie z rak namiestnika ruskiego, Komoruskiego, ktory wrecza
te ordery wszystkim zdrajcom i sprzedawczykom.

Data: 2011-03-23 16:45:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:42, zbig pisze:
> [...]
cwaniaczkiem, przygłupem, zdrajcą tylko dlatego, ze ośmielił się
skrytykować  guru moherowych cymbałów, człowieka który jeśli tylko coś

No widzisz, mówisz językiem nienawiści. To język typowy dla pelobandy.

Pewnie dekarz Malysz będzie startował na prezesa związku sportowego
dlatego musi teraz ostro polizać dupę rządzącej pełobandzie :)

Data: 2011-03-23 17:55:17
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 16:45, u2 pisze:
Pewnie dekarz Malysz będzie startował na prezesa związku sportowego
Ale masz już jakieś przecieki ?
Czy to tylko twoja wyobraźnia ?

Data: 2011-03-23 18:01:09
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:55, zeb pisze:
W dniu 2011-03-23 16:45, u2 pisze:
Pewnie dekarz Malysz będzie startował na prezesa związku sportowego
Ale masz już jakieś przecieki ?
Czy to tylko twoja wyobraźnia ?

Powtarzasz się. Na pewno Malysz nie robi tego bezinteresownie. N.p. za
wywiad dostał wynagrodzenie, a w przyszlości moze oczekiwać kolejnych
"honorów" od pełobandy :)

Data: 2011-03-23 18:10:53
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 18:01, u2 pisze:
Powtarzasz się. Na pewno Malysz nie robi tego bezinteresownie. N.p. za
wywiad dostał wynagrodzenie, a w przyszlości moze oczekiwać kolejnych
"honorów" od pełobandy :)

No, nie...
Wróżbita Maciej przy tobie to chłystek :)
Mocne słowa "sadzisz" w tym wątku, mimo iż można poczekać chwile.
Zmanipulować człowieka można bardzo łatwo niezależnie od tego jakie ma IQ.

Pytanie dlaczego dał się ugęsić a nie ukaczyć ?

Data: 2011-03-23 18:15:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 18:10, zeb pisze:
[...]

Nie takie znowu "mocne" jak tobie podobni forumulują wobec Kaczek i
pisiorów. Obca mi jest mowa nienawiści wobec Kaczek, a zaznaczam, że nie
jestem ani katolem, ani pisiorem.

Data: 2011-03-23 17:40:17
Autor: zeb
W dniu 2011-03-23 08:46, u2 pisze:

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o których nie masz zielonego pojęcia.

tzn od jakich rzeczy ?

Data: 2011-03-23 17:51:33
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:40, zeb pisze:
W dniu 2011-03-23 08:46, u2 pisze:

Sam sie odstosunkuj od rzeczy o których nie masz zielonego pojęcia.

tzn od jakich rzeczy ?

Od rzeczy na których się nie zna. Wyuczony fach Malysza to dekarz.
Niedawno zrobil mature. Pewnie kiedys wystartuje na prezesa związku
narciarskiego, dlatego tak liznął dupę pełobandzie, ktora rozdaje
stołki. Ale on po prostu nie ma do tego kompetencji :)

Data: 2011-03-23 17:58:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-23 17:51, u2 pisze:
[...]

Jednmak pokazał że na narciarstwie zna się lepiej niż na dachach, a więc możne śmiało prezesować temu związkowi. Słyszałeś o nowej Prezes Warty Poznań, pani Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej? Babka nigdy nie miała nic wspólnego z piłką nożna, a za jej prezesury Warta robi furorę pod każdym względem, - nie tylko sportowym...

Data: 2011-03-23 18:03:16
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 17:58, jadrys pisze:
[...]

Zaprzeczasz sam sobie. Przykład Zbigniewa Bońka świadczy, że doskonaly
sportowiec nie sprawdza się jako coach, czy sportowy manager.

I odwrotnie, przykład ktory podales wskazuje, że działa to w odwrotną
stronę :)

Data: 2011-03-23 10:46:52
Autor: Voodoo People

"zeb" <zebkon@vp.pl> wrote in message news:imav98$4qk$1news.onet.pl...
[...]

Moze ale nie musi. Jest na tyle glupi, ze w koncu podpuszczony przez jakiegos redaktorzyne palnal glupote a tym samym stracil szacudek duzej czesci spoleczenstwa. Tak to jego wybor ale uwazam, ze wybral zle. Chociaz dobrze sie dowiedziec teraz kim jest niz wcale... Zwyklmym kmiotem udajacym medrca "zyciowego". Tak samo mundry jak bolki i lolki...

Data: 2011-03-23 15:16:13
Autor: obserwator
[...]

gdyby byl madry, to po prostu wypowiedzial by sie dyplomatycznie, a tak to
wiadomo, ze to intelektualne dno.

Data: 2011-03-23 02:23:01
Autor: zbig
On 22 Mar, 20:29, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Szkoda, ze wczesniej nie pokazal swojego ryja, falszywa wesz z Wis y...

Dodam, e to heretyk.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

To ty jesteś heretykiem , lefebrysto.

Data: 2011-03-23 11:06:42
Autor: Stultus
W dniu 2011-03-23 10:23, zbig pisze:
[...]

Dla uściślenia to schizmatykiem. Heretykiem w żadnym wypadku nie jest.

S.

Data: 2011-03-23 12:42:34
Autor: Grzegorz Z.
Stultus napisał:

Dla uściślenia to schizmatykiem.

Formalnie jak najbardziej.

Malysz jednak okazal sie prostym chlystkiem...