Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

Data: 2011-03-22 23:57:36
Autor: boukun
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

boukun

Data: 2011-03-22 23:18:57
Autor: MH
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

boukun
=================

Co do meritum , to ma ch³op pe³n± racjê !!  Ale po kiego nie pytany w³azi w
polityczne gówna na w³asne ¿yczenie ?! Tego nie rozumiem...

MH

Data: 2011-03-23 10:38:20
Autor: jedrus
Małysz w ostrych słowach o Kaczyńsk im
W dniu 2011-03-23 00:18,  MH pisze:

Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

boukun

=================

Co do meritum , to ma chÅ‚op peÅ‚nÄ… racjÄ™ !!  Ale po kiego nie pytany wÅ‚azi w
polityczne gówna na własne życzenie ?! Tego nie rozumiem...

Dlaczego "wlazi"?. Przeciez to robota mediow ktore dzieki takim newsom maja zwiekszona ogladalniosc. Zapytany zapewne "przy okazji", dal sie wposcic w kanal politycznego szamba. Zreszta nie tylko on.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-23 10:43:47
Autor: Voodoo People

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:imbap1$b2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

Data: 2011-03-23 10:50:26
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 10:43, Voodoo People pisze:
Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam
bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

W ogóle te bace to takie fa³szywe Poloki s± :)

Data: 2011-03-23 13:32:32
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d89c264$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niew wiem czy wiecie ale... gorale w wspolpracowali z faszystami/hitlerowcami - czemu wiec sie dziwic...

Data: 2011-03-23 12:41:54
Autor: MH
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

Podobnie jak ca³a ekipa siatkarzy po wygraniu ME , co to zaproszenie Wielkiego
Brata Pana Prezesa ola³a d³ugim i ciep³ym...

MH

Data: 2011-03-22 23:42:26
Autor: Kaczysta
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

boukun
Ma³ysz te¿ jest ¶mieszny - np. w reklamie herbaty. On nawet ¶miesznie wygl±da.
AZ

Data: 2011-03-23 00:21:02
Autor: boukun
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d8925d5$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On jest tylko ca³y czas u¶miechniêty, taki pogodny. Zauwa¿y³em tylko, ¿e mu siê zmarszczki porobi³y du¿e w k±tach oczu...

boukun

Data: 2011-03-23 10:40:05
Autor: jedrus
W dniu 2011-03-22 23:42, Kaczysta pisze:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

boukun
Małysz też jest śmieszny - np. w reklamie herbaty. On nawet śmiesznie
wyglÄ…da.

Ale i tak smiesznosci jarka nie przebije.
Adam jest nasz, jarek jest pisu.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-23 16:06:41
Autor: cirrus
[...]

A jeszcze ¶mieszniej skacze bo daleko, nic wiêc dziwnego, ¿e wywo³uje gniewn± reakcje ¿yciowego nieudacznika JK.

--
stevep

Data: 2011-03-23 16:18:36
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:06, cirrus pisze:
A jeszcze ¶mieszniej skacze bo daleko, nic wiêc dziwnego, ¿e wywo³uje
gniewn± reakcje ¿yciowego nieudacznika JK.

Jako¶ Kaczka siê nie obrazi³a na kurdupla Malysza.

Data: 2011-03-23 13:31:59
Autor: zinek
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

blacharz dekarz po zawodowce moze Prezesowi skoczyc na pedzel.
poza tym zdaje sie juz przeprosil

Data: 2011-03-23 13:42:21
Autor: boukun
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imcpm9$7vf$1mx1.internetia.pl...

[...]

He, he, he, prezes mo¿e Ma³yszowi buty czy¶ciæ... Zdaje siê, ¿e teraz bêdzie komentatorem sportowym..
Ma³ysz powinien mieæ pomnik w ka¿dym mie¶cie http://sport.wp.pl/kat,1835,title,Jestesmy-winni-Malyszowi-duzy-pomnik,wid,13249895,skoki_wiadomosc.html

boukun

Data: 2011-03-23 13:57:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-23 13:31, zinek pisze:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

blacharz dekarz po zawodowce moze Prezesowi skoczyc na pedzel.
poza tym zdaje sie juz przeprosil

Ciekawe za co przeprosił? Czyżby powiedział coś co obraziło Prezesa?

Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim