Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

Data: 2011-03-22 23:42:26
Autor: Kaczysta
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

boukun
Ma³ysz te¿ jest ¶mieszny - np. w reklamie herbaty. On nawet ¶miesznie wygl±da.
AZ

Data: 2011-03-23 00:21:02
Autor: boukun
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d8925d5$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On jest tylko ca³y czas u¶miechniêty, taki pogodny. Zauwa¿y³em tylko, ¿e mu siê zmarszczki porobi³y du¿e w k±tach oczu...

boukun

Data: 2011-03-23 10:40:05
Autor: jedrus
Małysz w ostrych słowach o Kaczyńsk im
W dniu 2011-03-22 23:42, Kaczysta pisze:

> [...]
Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

boukun
Małysz też jest śmieszny - np. w reklamie herbaty. On nawet śmiesznie
wyglÄ…da.

Ale i tak smiesznosci jarka nie przebije.
Adam jest nasz, jarek jest pisu.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-23 16:06:41
Autor: cirrus
[...]

A jeszcze ¶mieszniej skacze bo daleko, nic wiêc dziwnego, ¿e wywo³uje gniewn± reakcje ¿yciowego nieudacznika JK.

--
stevep

Data: 2011-03-23 16:18:36
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 16:06, cirrus pisze:
A jeszcze ¶mieszniej skacze bo daleko, nic wiêc dziwnego, ¿e wywo³uje
gniewn± reakcje ¿yciowego nieudacznika JK.

Jako¶ Kaczka siê nie obrazi³a na kurdupla Malysza.

Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim