Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

Data: 2011-03-22 23:18:57
Autor: MH
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

boukun
=================

Co do meritum , to ma ch³op pe³n± racjê !!  Ale po kiego nie pytany w³azi w
polityczne gówna na w³asne ¿yczenie ?! Tego nie rozumiem...

MH

Data: 2011-03-23 10:38:20
Autor: jedrus
Małysz w ostrych słowach o Kaczyńsk im
W dniu 2011-03-23 00:18,  MH pisze:

Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

boukun

=================

Co do meritum , to ma chÅ‚op peÅ‚nÄ… racjÄ™ !!  Ale po kiego nie pytany wÅ‚azi w
polityczne gówna na własne życzenie ?! Tego nie rozumiem...

Dlaczego "wlazi"?. Przeciez to robota mediow ktore dzieki takim newsom maja zwiekszona ogladalniosc. Zapytany zapewne "przy okazji", dal sie wposcic w kanal politycznego szamba. Zreszta nie tylko on.

--
jedrus
http://wolyn.btx.pl/

Data: 2011-03-23 10:43:47
Autor: Voodoo People

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:imbap1$b2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

Data: 2011-03-23 10:50:26
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 10:43, Voodoo People pisze:
Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam
bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

W ogóle te bace to takie fa³szywe Poloki s± :)

Data: 2011-03-23 13:32:32
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d89c264$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niew wiem czy wiecie ale... gorale w wspolpracowali z faszystami/hitlerowcami - czemu wiec sie dziwic...

Data: 2011-03-23 12:41:54
Autor: MH
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim
Voodoo People <popierdolka75@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

Bo pochodzi z Wis³y a tam POparcie dla Bulu wynioslo 90%. Teraz tam bedzie na codzien i musi krakaæ jak i one... Kmiotem marnym sie okazal.

Podobnie jak ca³a ekipa siatkarzy po wygraniu ME , co to zaproszenie Wielkiego
Brata Pana Prezesa ola³a d³ugim i ciep³ym...

MH

--

Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim