Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

Data: 2011-03-23 13:31:59
Autor: zinek
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Ma³ysz o Kaczyñskim: "Dla mnie to ¶mieszne"
Ma³ysz jeste¶ wielki!

blacharz dekarz po zawodowce moze Prezesowi skoczyc na pedzel.
poza tym zdaje sie juz przeprosil

Data: 2011-03-23 13:42:21
Autor: boukun
Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim

U¿ytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imcpm9$7vf$1mx1.internetia.pl...

[...]

He, he, he, prezes mo¿e Ma³yszowi buty czy¶ciæ... Zdaje siê, ¿e teraz bêdzie komentatorem sportowym..
Ma³ysz powinien mieæ pomnik w ka¿dym mie¶cie http://sport.wp.pl/kat,1835,title,Jestesmy-winni-Malyszowi-duzy-pomnik,wid,13249895,skoki_wiadomosc.html

boukun

Data: 2011-03-23 13:57:58
Autor: jadrys
Małysz w ostrych słowach o Kaczyńsk im
W dniu 2011-03-23 13:31, zinek pisze:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:imb7v6$bu2$1mx1.internetia.pl...
Małysz o Kaczyńskim: "Dla mnie to śmieszne"
Małysz jesteś wielki!

blacharz dekarz po zawodowce moze Prezesowi skoczyc na pedzel.
poza tym zdaje sie juz przeprosil

Ciekawe za co przeprosił? Czyżby powiedział coś co obraziło Prezesa?

Ma³ysz w ostrych s³owach o Kaczyñskim