Małżeństwo - jak przekazać małżonkowi samochód (2x działalność gospodarcza)

Data: 2010-10-29 13:04:48
Autor: Marcin N
Małżeństwo - jak przekazać małżonkowi samochód (2x działalność gospodarcza)
Witam,

Mam działalność gospodarczą, w której jako środek trwały mam samochód. Działalność po 25 miesiącach została zawieszona, samochód miał być amortyzowany przez 30 miesiący.

Działalność założyła żona (mamy wspólnotę majątkową). Jak mogę teraz przenieść ten samochód do jej środków trwałych? Podobno się nie da. Proszę o jakieś rozsądne wyjście z tej sytuacji, bo się okazuje, że nie można liczyć kosztów użytkowania tego samochodu.

Małżeństwo - jak przekazać małżonkowi samochód (2x działalność gospodarcza)