Mam!

Data: 2011-02-20 08:46:42
Autor: Rudy 102
Mam!
Ten podszywasz wekon to razor, koleś z Wałbrzycha, nazywa się Buła (ja pierdzielę, ależ nazwisko!). Podobno hesk zerznął mu kobietę i teraz biedaczek musi chodować heska córkę. Dowiedział się o tym dwa lata temu i od tego czasu jest wściekły bo Buła uznał ją za swoją, a pozew o alimenty od heska sąd odrzucił! Hesku był ostatnio w Wałbrzychu i dlatego ten Buła dostaje białej goraczki! Ale jaja! Ale jaja!

HansKoss

Data: 2011-02-20 10:39:40
Autor: Panslavista
Mam!

"Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru> wrote in message news:4d60c751$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta kobieta to brunetka czy blondynka? Może ktoś zna jej imię?
I ile lat ma to dziecko?
Do Razora i Herska dajcie znać czy to S.?
Bo możliwe, że będę w stanie rozwiązać tę szaradę...
Bez odszkodowań, jak z żydamy...

Mam!