Mam Talent = Idol ?

Data: 2009-10-14 14:11:52
Autor: Darek
Mam Talent = Idol ?
Ostatnio zauważyłem że więcej osób przechodzi do dalszego etapu które mają jakis poziom w śpiewaniu itd., mam wrażenie że większy nacisk kładzie sie właśnie na śpiew niz inne talenty. A osoby które uplasowały sie troche niżej niż zwycięzca danego programu wydają płyte a o tych wygranych jakby sie troche zapomina bo dalej już tak o nich sie nie mówi, biorąc pod uwage róznego rodzaju programy typu Szansa na sukces, Idol czy właśnie Mam talent.

Data: 2009-10-15 22:17:59
Autor: noy
Mam Talent = Idol ?
To zwykły produkt jak masło czy proszku do prania, jeżeli jest zbyt na  śpiewanie to w to idą, reszta nie ma znaczenia.
Ty jesteś klientem który to kupuje poprzez oglądanie reklam i ewentualnie  późniejszych produkcji telewizyjnych czy muzycznych.
I tyle