Mam VIN chce kupić auto, jak ??

Data: 2011-01-03 10:43:09
Autor: Agent
Mam VIN chce kupić auto, jak ??

Użytkownik "MS" <hmces@wp.pl> napisał w wiadomości news:ifs5gj$p6a$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w serwisie udzielą mi informacji na temat tego auta ??? Konkretnie chodzi o Forda Focusa 2006??

Czy trzeba jechać konkretnie tym samochodem ???

Trzeba najpierw zadzwonić i zapytac najlepiej do tego serwisu gdzie był serwisowany. Jak grupa powie że udzielą a nie udzielą bo akurat źle trafisz to co zrobisz?

Data: 2011-01-03 11:06:45
Autor: MS
Mam VIN chce kupić auto, jak ??
W dniu 2011-01-03 10:43, Agent pisze:

Użytkownik "MS" <hmces@wp.pl> napisał w wiadomości
Witam

Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w
serwisie udzielÄ… mi informacji na temat tego auta ??? Konkretnie
[...]

Auto z poza granic Polski, konkretnie z Hiszpanii, pytam bo myślałem że może ktoś miał już takie doświadczenia, mieszkam w dużym mieście więc praktycznie z podjechaniem do serwisu nie ma problemu ale wolałem zapytać :-)

Mam VIN chce kupić auto, jak ??