Mam VIN chce kupić auto, jak ??

Data: 2011-01-03 13:00:51
Autor: MiKhau
Mam VIN chce kupić auto, jak ??
Witam

Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w serwisie udzielą mi informacji na temat tego auta ??? Konkretnie chodzi o Forda Focusa 2006??

Witam

Nie wiem, czy Ford ma europejską bazę o konkretnych pojazdach, gdy kupowalem w 2009 o swoim dowiedziałem się wielu rzeczy z ETIS.
Parę szczegółów z trybu serwisowego komputerka.
Napewno z ETIS możesz sie dowiedzieć wielu całkiem szczegółowych rzeczy nt. ukompletowania pojazdu, cech technicznych. Co powinno być, w jakim kolorze i czego być nie powinno:) chociaż jest...
Reszty dowiedziałem sie u mechanika na szczegółowym przegladzie - wszystkie wróżby powyższe sie sprawdziły, kupiłem.

Pzdr
MH

Data: 2011-01-04 07:23:20
Autor: MiKhau
Mam VIN chce kupić auto, jak ??
Jakiż tam ETIS... piszę tak a mam na myśli Ford Microcat... ech .

(...)rzeczy z ETIS.
Parę szczegółów z trybu serwisowego komputerka.
Napewno z ETIS ((blebleble)

Zapodaj VIN (i ew. maila) to podrzucę co o aucie fabryka mysli:)

MH

Mam VIN chce kupić auto, jak ??