Mam cich± nadzieję

Data: 2010-04-19 03:00:24
Autor: zbig
Mam cich± nadzieję
On 19 Kwi, 11:46, Klin
Poza szambiarskim skowytem tradycyjnie propisowskich pałkarzy nie
zauwazyłem., żeby kto¶ pisał tu w sposób niegodny. Chorych umysłowo
trolli nie liczę.

Data: 2010-04-19 12:07:43
Autor: Neko
Mam cich± nadzieję
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

On 19 Kwi, 11:46, Klin
Poza szambiarskim skowytem tradycyjnie propisowskich pałkarzy nie
zauwazyłem., żeby kto¶ pisał tu w sposób niegodny. Chorych umysłowo
trolli nie liczę.

-- -- -- --

To zle patrzyles. 95% postow na tej gownianej grupie to sa popluczyny
i szambo.

Data: 2010-04-19 14:42:07
Autor: cirrus
Mam cich± nadzieję
[...]