Mam dosyć...

Data: 2013-05-03 19:48:30
Autor: ToMasz
Mam dosyć...
W dniu 03.05.2013 18:02, charwel (Oo)==::: pisze:
przerzutek i wymiany napędu co rok. Jeżdżę ok 7-8000km rocznie wiosna,
lato, jesień,zima i zaczyna mnie to już przerastać. Dojrzałem do
jakiegoś Nexusa (Alfine?). Ja napiszę jaka czego wymagam, a Wy doradźcie
w miarę możliwości.
Jazda 99,9% miejska. Praca, przedszkole i czasem wycieczka z trollem na
foteliku.
Chciałbym pozostać przy hamulcach v-brake bo jestem do nich
przyzwyczajony i z tego co się zdążyłem zorientować musiałby to być
Nexus 5 lub 8, ponieważ w 7 nie ma opcji za hamulcami v-brake (co
oczywiście nie jest przeszkodą, żeby ich używać). Czy taki Nexus
potrzebuje przednich przerzutek czy też jest samowystarczalny w kwestii
przełożeń? Czy mogę kupić gotowe zaplecione koło 26" z taką piastą? Co
jeszcze musiałbym kupić, wymienić, żeby osiągnąć cel? ;)
A może komuś się wala w piwnicy niepotrzebne koło z taką piastą i by mi
opchnął w chrześcijańskiej cenie? Jeżeli nie to gdzie maja jakiś
konkretny wybór?

charwel
to poczytaj poprzedni wątek. ja się skłaniam ku sramowi7, bo ma nieco większy zakres od konkurencyjnych 7demek, istneije wersja bez kontry i waży tylko 1.5kg!. 8 i wyżej zaczyna być poza zasięgiem cenowym.
na myśl o zdjęciu napędu z zębatką 11z i hone zaczynam płakać...
ToMasz

Data: 2013-05-03 19:53:03
Autor: charwel (Oo)==:::
Mam dosyć...
W dniu 2013-05-03 19:48, ToMasz pisze:
[...]

A nie widziałem poprzedniego wątku bo mi serwer szwankuje. Zmieniłem na inny i się sporo nowych postów pokazało :)
Bardzo pomocny Twój wątek.

Pozdrawiam
charwel :)

Mam dosyć...