Mam jakieś problemy z usenetem

Data: 2011-10-26 20:55:40
Autor: MH
Mam jakieś problemy z usenetem
Wy też ??

MH

--

Data: 2011-10-26 14:19:35
Autor: gabinka27
Mam jakieś problemy z usenetem
On 26 Paź, 22:55, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Wy też ??

MH

Owszem, coś sie dzieje

Data: 2011-10-26 23:34:15
Autor: Ikselka
Mam jakieś problemy z usenetem
Dnia Wed, 26 Oct 2011 14:19:35 -0700 (PDT), gabinka27@wp.pl napisał(a):

On 26 Paź, 22:55, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Wy też ??

MH

Owszem, coś sie dzieje

Odcięli może, bo za dużo tutaj ludziska myślą...
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-28 19:36:02
Autor: pluton
Mam jakieś problemy z usenetem

Odcięli może, bo za dużo tutaj ludziska myślą...
--

To spij spokojnie.

Nullification

Data: 2011-10-26 23:33:22
Autor: Ikselka
Mam jakieś problemy z usenetem
Dnia Wed, 26 Oct 2011 20:55:40 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Wy też ??

MH

Tak. Za dużo.

Data: 2011-10-27 08:57:16
Autor: jadrys
Mam jakieś problemy z usenetem
W dniu 2011-10-26 22:55,  MH pisze:
Wy teĹź ??

MH

Nie. My (ja) nie.

Data: 2011-10-27 10:32:29
Autor: Bambaryła
Mam jakieś problemy z usenetem

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j89s4c$8fq$1inews.gazeta.pl...
Wy też ??

MH

Na pewno Tusk z Komorowskim śledzą twoje pakiety przesyłane w sieci! ;)

BBR

Data: 2011-10-27 11:39:16
Autor: Antenka
On 27 Paź, 10:32, Bambaryła <bambar...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:j89s4c$8fq$1inews.gazeta.pl...

> Wy też ??

> MH

Na pewno Tusk z Komorowskim śledzą twoje pakiety przesyłane w sieci! ;)

BBR

:-o)))

Antenka

Data: 2011-10-27 17:35:08
Autor: oyster
Mam jakieś problemy z usenetem
Użytkownik -  MH napisał:
Wy też ??

MH

Wytrzeźwiej, a problemy znikną.
Ewentualnie zapłać rachunek.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-27 18:57:34
Autor: matusm
[...]

Tez miałem dwa  dni temu,sprawdzili pingi z jakiego komputera pisze i wszystko powróciło do normy bo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Mam jakieś problemy z usenetem