Mam już dość tych naturalizowanych Polaków w kadrze!!!

Data: 2009-08-20 11:26:50
Autor: vilca
Mam już dość tych naturalizowanych Polaków w kadrze!!!
Użytkownik "Maxk" <maxk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6j3su$tir$1news.onet.pl...
Zaraz po debiucie Ludovica Obraniaka, bardzo udanym bądź co bądź, ciągle ukazują się informacje o francuskich piłkarzach, którzy rzekomo marzą o grze w reprezentacji Polski a teraz jeszcze Klukowski z FC Brugge (w związku z meczem Lecha) i irytujące komentarze "dlaczego on nie gra dla Polski..." ehhh... Ja wiem, że w polskiej Ekstraklasie brakuje "kopaczy" na miarę reprezentacji ale szczerze mówiąc wolałbym reprezentacje składającą się w 100% z rodowitych Polaków bez Rogera, kiedyś Olisabejbe itp... Niedługo w każdej reprezentacji będzie przynajmniej jeden naturalizowany Brazylijczyk. Uważam że to psuje idee rozgrywek międzynarodowych. Mi się to bardzo nie podoba, a jakie są wasze odczucia?
pozdrawiam
======

Cóż, potwierdza się przekonanie, że w Pomrocznej nie ma kopaczy, którzy mogą "reprezentacyjnie" zawojować świat, widocznie importowany towar jest o niebo lepszy. Z drugiej strony pozostaje lekki niesmak (bez jakiś rasistwoskich rzecz jasna uprzedzeń), że w polskiej reprezentacji grają ludzi nawet z innych kontynentów, idąc tym tropem będziemy mieć niedługo obronę np. z Nigerii, pomoc z Niemiec a atak z Brazylii. W sumie połączenie fantazji, solidności i magii pilkarskiej w jednym ale to już faktycznie nie-Polska. Z trzeciej z kolei strony nie jestesmy jedyny narodem, który regularnie kombinuje z posiłkami zagranicznymi, Bułgarzy a nawet Niemcy nie są wcale gorsi, pomijam już inne reprezentacje gdzie np. murzynek biega sobie także w Finlandii itd itd.

vilca

Mam już dość tych naturalizowanych Polaków w kadrze!!!