Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA

Data: 2010-12-09 10:36:49
Autor: Waldek Godel
Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
Dnia Thu, 9 Dec 2010 02:10:31 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Dotykowiec... wiem, ze juz byly nawet zazarte dyskucje nad
wyzszoscia ... nad ...., ale nie moge sie powstrzymac, miarka sie
przebrala, moze ten watek mi troche ostudzi nerwy :-).
Powoli mam dosc tego telefonu DOTYKOWCA. Kupilem go glownie ze wzgledu
na mozliwosc instalacji profesjonalnych aplikacji nawigacyjnych
wymagajacych systemu operacyjnego i dotykowego ekranu. No i ze wzgledu
na male rozmiary Xperia X10 mini pro, co przyznaje, jest cudowna
sprawa.

Przepraszam, że lekko nie na temat, ale ciekawość mnie zżera - jakie to
PROFESJONALNE programy nawigacyjne są na Androida?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2010-12-09 04:02:11
Autor: Janeo
Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
On 9 Gru, 11:36, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Przepraszam, e lekko nie na temat, ale ciekawo mnie z era - jakie to
PROFESJONALNE programy nawigacyjne s na Androida?
Zeby cie nie dluzej zzerala :-).. -- > Sygic, Navigon i wiele innych.

ps: rozumiem, ze chciałeś powiedziec profesjonalne na dotykowce

Data: 2010-12-09 12:09:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Dec 2010 04:02:11 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

Zeby cie nie dluzej zzerala :-).. -- > Sygic, Navigon i wiele innych.

ps: rozumiem, ze chciałeś powiedziec profesjonalne na dotykowce

A co takiego profesjonalnego ma Sygic? Może informacje o niskich mostach?

Oprócz tego Sygic istnieje w zasadzie na każdego smartfona, w tym również
na takie które nie mają dotykowych ekranów - np. Symbian lub Windows
Mobile, więc nie bardzo rozumiem o co ten płacz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2010-12-09 13:05:01
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 12/09/2010 01:02 PM, Janeo wrote:
[...]

I one są PROFESJONALNE?
Sygic na pewno nie...

M.

Data: 2010-12-09 11:54:31
Autor: G Nowak
Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
Przepraszam, że lekko nie na temat, ale ciekawość mnie zżera - jakie to
PROFESJONALNE programy nawigacyjne są na Androida?

Jesli profesja to kierowca wtedy bedzie ich calkiem spory wybior. Swoja droga "macalem" ten telefon pare razy i rzeczywiscie potrzeba nie lada sprytu do jego obslugi ze wzgl na mikroskopijny wyswietlacz. Ciekaw jestem, jak te profesjonalne programy nawigacyjne beda na nim wygladac.

--
Pozdr

Data: 2010-12-09 03:59:04
Autor: Janeo
On 9 Gru, 12:54, "G Nowak" <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:
Swoja droga "macalem" ten telefon pare razy i rzeczywiscie potrzeba
nie lada
sprytu do jego obslugi ze wzgl na mikroskopijny wyswietlacz.
Tu KOMPLETNIE nie chodzi o mały wyswietlacz (bo jest idealny), a ceche
dotykowca.

Data: 2010-12-09 13:02:17
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 12/09/2010 12:59 PM, Janeo wrote:
[...]
Zaprawdę nie wiem jak w Xperię mini (bez pro) zdołać wpisać cel podróży...

M.

Data: 2010-12-10 09:16:22
Autor: z
Janeo pisze:
[...]

Miałem przez chwilę dotykowca LGKU990 i bardzo spodobało mi się "dotykanie" gdyby jeszcze dało się poprawić miejsca umieszczenia i wielkość przycisków to by było idealnie.
Niestety nie każdy ma tak szczupłe, delikatne dłonie i cierpliwość jak ja :-) Nawet się przyzwyczaiłem i dałbym radę go używać.
Zrezygnowałem z innych powodów a nie stać mnie na SE SATIO.
Nie każdy jest stworzony do dotykowca. :-)

Ta Xperia Mini to jest faktycznie mini dlatego problem może się nasilać.

Data: 2010-12-10 00:31:14
Autor: Janeo
On 10 Gru, 09:16, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
Janeo pisze:

> [...]
> nie lada
> Tu KOMPLETNIE nie chodzi o ma y wyswietlacz (bo jest idealny), a ceche

Mia em przez chwil dotykowca LGKU990 i bardzo spodoba o mi si
"dotykanie" gdyby jeszcze da o si poprawi miejsca umieszczenia i
wielko przycisk w to by by o idealnie.
Niestety nie ka dy ma tak szczup e, delikatne d onie i cierpliwo jak
ja :-) Nawet si przyzwyczai em i da bym rad go u ywa .
Zrezygnowa em z innych powod w a nie sta mnie na SE SATIO.
Nie ka dy jest stworzony do dotykowca. :-)

Masz racje, nie kazdy jest stworzony do dotykowca, ja potrzebuje
szybko i sprawnie obsluzyc telefon a nie pierd...c sie z przewijaniem
stron czy wariowaniem ekranu.
Oczywiscie dotykac bardzo lubie, szczuple dlonie, cierpliwosc, czulosc
itd. ... ale gdy mi sie nie spieszy, no i nie z telefonem :-)

Data: 2010-12-10 14:55:12
Autor: sendilkelm
W dniu 2010-12-10 09:31, Janeo pisze:

Masz racje, nie kazdy jest stworzony do dotykowca,

Pięknie to ująłeś.
Na tym można IMHO skończyć dyskusję "o wyższości świąt...".

--
sendilkelm

Data: 2010-12-10 09:41:23
Autor: G Nowak
[...]

Tak tak, rozmiar nie ma znaczenia. A uzywales "dorosle" X10 albo Desire HD?

--
Pozdr

Data: 2010-12-10 05:06:13
Autor: Janeo
On 10 Gru, 10:41, "G Nowak" <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:
> [...]
> dotykowca.

Tak tak, rozmiar nie ma znaczenia. A uzywales "dorosle" X10 albo Desire HD?
Niczym pod tym wzgledem sie nie rozni: czy duzy, czy maly nadal
przewijanie w lewo, prawo, gora i dol, widzety, gadzety, srety wiec i
kilkakrotnie czestsze i zamaszyste ruchy palcami/ reka. Nie mowiac o
przypadkowych dotknieciach i wariacjach ekranu zmuszajacych do
dodatkowych niepotrzebych ruchow. Byc moze innych to nie denerwuje,
ale mnie tak i watek zaczalem z nerwow :-)
Przepraszam wlascicieli dotykowcow, nie mialem intencji rozpoczynac na
nowo dyskusji.

Data: 2010-12-09 12:05:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:54:31 -0000, G Nowak napisał(a):

[...]

Wyświetlacz nie jest problemem, jeżeli tylko nawigacja nie ma napaćkanego
wszystkiego co się da na ekranie.
Taki tomtom wygląda świetnie nawet na 2.8 i mniejszych. Nawet używałem tego
dawno temu na Nokii N73 z ekranem 2.4 czy nawet 2.2 w SPV c500. Bez żadnego
problemu.

A profesjonalna nawigacha to dla mnie coś takiego:
http://www.tomtomwork.com/en
ale ja to truskawki cukrem posypuję...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA