Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA

Data: 2010-12-09 14:17:13
Autor: gosmo
Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4f7c01fc-88cd-4a7c-8b7f-e484df19dd96t8g2000prh.googlegroups.com...
DOTYKOWIEC TO ISTNY KOSZMAR.
He, he... mam podobne odczucia (wczesniej HTC HD), dlatego navi tylko dedykowane (dla mnie do auta innej nie potrzebuje). A telefon, no cóz... mam slidera, i troche zaluje, ze nie wzialem wersji z klapka. W klapce ekran sie nie rysuje i dluzej trzyma bateria, bo dokladnie wie kiedy wlaczac/wylaczac wyswietlacz. Choc mój silder i tak daje spokojnie rade tydzien dzialac bez ladowania (czyzby kolejna zaleta?).

Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA