Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed policj± ...

Data: 2009-06-20 08:10:22
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed policj± ...
.... na mojej Kawusi... Trwało to bodajże 10 sekund, po tym czasie
byłem już poza zasięgiem ich wzroku... Pocz±tkowo chciałem się z nimi
podroczyć, ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że to zbyt duże
ryzyko...

Data: 2009-06-20 13:32:18
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:d961c3a5-eb0c-4e17-8a4a-5b621eafe948g20g2000vba.googlegroups.com...

[...]

Masz Bilyk, ale guzy na mozgu. W internecie mozesz udawac
przystojnego faceta z tatuazami, ktora co wieczor duczy
inna Basie i smiga na sciagaczu. Poza internetem, jestes
niskim, cherlawym zydem ktory gola dupe widzial tylko na
zdjeciu. Poznales juz te niemieckie panny z ktorymi ojciec
mial cie zapoznac czy nadal czekasz na zydowska ksiezniczke
z owlosionym posladkami ?

Data: 2009-06-20 20:47:54
Autor: sofu
Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed poli cj±...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

zdjeciu. Poznales juz te niemieckie panny z ktorymi ojciec
mial cie zapoznac czy nadal czekasz na zydowska ksiezniczke

-- -- -- -- --

"Opiekun" obiecał mu kupic gumowa lale z niemieckiego sklepu, że niby tamte
sa mocniejsze i na dlużej mu starczy.
Ot i cała tajemnica tych "niemieckich panien".

sofu

Data: 2009-06-21 21:24:20
Autor: jadrys
pp pisze:

[...]

pp, Ty znasz osobi¶cie Tzvę?

Data: 2009-06-21 18:47:26
Autor: pp
Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed poli cj±...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h1m1d4$opt$3news.onet.pl...

pp, Ty znasz osobi¶cie Tzvę?

Jakie to moze miec znaczenie w anonimowym internecie ?
Jezeli napisze, ze znam osobiscie Kaweckiego, to mi uwierzysz ?
Bilyk sam dobrze wie, ze notorycznie klamie, a dowody tych klamstw
on sam produkuje. Podam maly przyklad:

Tzva Adonai 20/2/2009
"Akurat w moim przypadku prawd± jest, że jestem Polakiem,
ale s± zapewne tacy, którzy poczuliby się tym urażeni "

Tzva Adonai 17/6/2009
"Ja wiem, że jestem Niemcem i każdy Niemiec potwierdzi,
że jestem Niemcem"

Tzva Adonai 6/21/2009
"Ja za Żydami w ogień skoczę, je¶li będzie trzeba"

Data: 2009-06-22 09:44:48
Autor: jadrys
pp pisze:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h1m1d4$opt$3news.onet.pl...

pp, Ty znasz osobi¶cie Tzvę?

Jakie to moze miec znaczenie w anonimowym internecie ?

Oczywi¶cie żadnego, zwykła ciekawo¶ć.

Jezeli napisze, ze znam osobiscie Kaweckiego, to mi uwierzysz ?

Oczywi¶cie że bym uwierzył. Nie mam żadnych podstaw żeby nie wierzyć..

[...]

Tak± deklarację składał nieraz. Więc chyba nie można mu odmówić tego że jest Polakiem..

Tzva Adonai 17/6/2009
"Ja wiem, że jestem Niemcem i każdy Niemiec potwierdzi,
że jestem Niemcem"

Przypominam słowa Kennedy`ego - "jestem Niemcem, berlińczykiem"

Tzva Adonai 6/21/2009
"Ja za Żydami w ogień skoczę, je¶li będzie trzeba"

Np. ja nie jestem Serbem, a jednak też bym skoczył za Serbami w ogień..

Data: 2009-06-22 09:07:18
Autor: pp

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h1ncpr$iiu$1news.onet.pl...
pp pisze:

[...]

Ja jestem duzo bardziej ostrozny w akceptowaniu tego co ludzie
pisza w internecie, dlatego wole opierac sie na faktach, a nie
na zaufaniu do piszacego. Jezeli pisze cos na temat Bilyka, to
pisze to bezposrednio do niego i on dobrze wie kim jest. Uzywam
jego nazwiska, dlatego ze nie mam zamiaru zwracac sie do niego
per "Tzva Adonai" z tego samego powodu dla ktorego nie bede sie
do niego zwracal per "Mojzesz" czy "Wasza Wysokosc" jezeli mu
wpadnie go glowy zeby sie tak podpisywac.

[...]

Podalem trzy przyklady jego wypowiedzi, ktore wzajemnie sie wykluczaja.
Mozna bawic sie w politycznie poprawne dyskusje, ale jest to tylko strata
czasu. Jezeli ktos twierdzi ze jest Polakiem, poniewaz jest Niemcem i
kazdy Niemiec moze to potwierdzic, moim zdaniem jest takim samym Polakiem,
jak Angela Merkel jest Polka. O Niemcach mozna wiele rzeczy powiedziec,
ale nie to, ze sa w zydach zakochani, na co Bilyk sam zwrocil uwage piszac
o ich ukrywanej niecheci do zydow. Zyd mieszkajacy w Niemczech, na uzytek
jakiegos urzednika, moze sobie twierdzic, ze jest Niemcem, ale sam nigdy
dobrowolnie nie poswieci wlasnego zycia w obronie Niemcow. Koszula zawsze
jest blizsza cialu i dotyczy to wszystkich w tym samym stopniu. Bilyk
wymyslil sobie, ze wystepowanie w roli zatroskanego Polaka, bedzie dla
polskiego odbiorcy jego bzdetow duzo bardziej przekonywujace, ale on sam
dobrze wie kim jest i napewno nie ma zamiaru tego zmieniac.

Tzva Adonai 17/6/2009
"Ja wiem, że jestem Niemcem i każdy Niemiec potwierdzi,
że jestem Niemcem"

Przypominam słowa Kennedy`ego - "jestem Niemcem, berlińczykiem"

Mylisz zwykly polityczny gest z narodowoscia ktora kazdy z nas w
sobie nosi i z ktora sie identyfikuje.

Data: 2009-06-22 16:53:53
Autor: jadrys

pp pisze:

[...]

Ale swoje spostrzeżenia i wyci±gnięte wnioski też opierasz na słowie pisanym?

[...]

Twoja sprawa, ale postępujesz wbrew usenetowej etykiecie..

Może Tzva też wykonuje "gesty".

Data: 2009-06-22 10:07:07
Autor: pp

pp pisze:

[...]

Na potrzeby tej rozmowy, opieram je na jego slowie pisanym, dlatego
ze to widac czarne na bialym. Jezeli napiszesz, ze jestes Serbem,
to nie ma powodow zeby w to nie wierzyc, jezeli ja napisze, ze jestes
Serbem, to juz inna para kaloszy.

[...]

Jezeli zamiast pp, zaczne podisywac sie Adam Michnik albo
Wojciech Jaruzelski, to wedlug tej etykiety, wszyscy maja
obowiazek tak sie do mnie zwracac ? Wiesz co oznacza "Tzva
Adonai" ?

Znajdz te gesty w tych dwoch zdaniach ktore Bilyk napisal:

"Ja wiem, że jestem Niemcem i każdy Niemiec potwierdzi,
 że jestem Niemcem"

"Akurat w moim przypadku prawd± jest, że jestem Polakiem,
ale s± zapewne tacy, którzy poczuliby się tym urażeni "

Slowa "ja wiem", "potwierdzi" i "prawda jest" tak sie maja
do gestow, jak "Tzva Adonai" do "prawda".

Data: 2009-06-22 18:10:44
Autor: jadrys

pp pisze:

[...]

Ależ przecież Tzva nie jest jakim¶ politykiem składaj±cym obietnice żeby był  go łapać za "słówka".

[...]

Oczywi¶cie.

Wiesz co oznacza "Tzva
Adonai" ?

Co¶ chyba na kształt żydowskiego Boga.

[...]

Może trochę rozdwojenie jaĽni, a może  rodzice dwu państwowcy.  Raz się czuje tym, a raz innym..

Data: 2009-06-22 17:11:47
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
Twoja sprawa, ale postępujesz wbrew usenetowej etykiecie..

Najbardziej żal tego nieszczęsnego Biłyka, którego debil 'pepe' uparcie
utożsamia ze mn±... --

Data: 2009-06-22 10:19:01
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:540d.000000f0.4a3f9f33newsgate.onet.pl...
Twoja sprawa, ale postępujesz wbrew usenetowej etykiecie..

Najbardziej żal tego nieszczęsnego Biłyka, którego debil 'pepe' uparcie
utożsamia ze mn±...

Nie sadze Bilyk, czytasz to kazdego dnia i jedyna rzecz ktora do
tej pory zrobiles, to usuniecie z internetu wszystkich zdjec i
i stron www ktore wczesniej sobie spokojnie istanialy. Strasznie
odwazny ten Bilyk. Chcesz sobie na ten temat podyskutowac ?

Data: 2009-06-22 17:22:39
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
Nie sadze Bilyk, czytasz to kazdego dnia i jedyna rzecz ktora do

Kretynie, mi to nawet na rękę, że publicznie utożsamiasz mnie z kim¶, kim nie
jestem, w ten sposób szanse, że moja prawdziwa tożsamo¶ć wypłynie na wierzch s±
minimalne... Zwracam ci tylko uwagę, zreszt± nie tylko ja, że to co robisz jest
nieetyczne....

Data: 2009-06-22 10:37:23
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:540d.000000f8.4a3fa1bfnewsgate.onet.pl...
[...]

:)))) czasami nazywa sie to "reverse sociology", za cienki
jestes Bilyk zeby sie w to bawic.

Zwracam ci tylko uwagę, zreszt± nie tylko ja, że to co robisz jest
nieetyczne....

W twoim przypadku Bilyk, takie reguly nie maja zastosowania.

Data: 2009-06-22 17:46:59
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
W twoim przypadku Bilyk, takie reguly nie maja zastosowania.

Moje prawdziwe personalia od lat znaj± tylko żydowscy przyjaciele między innymi
z 'soc.culture.polish' i tylko oni wiedz±, co naprawdę my¶lę... Wiedz± też kim
jestem w rzeczywisto¶ci... Takim idiotom jak ty pozostaje tylko
zgaduj-zgadula... Gdyby nie mój kaprys, to nigdy by¶ się nawet nie dowiedział,
że jestem Niemcem... Żeby cię jeszcze bardziej wpienić, palancie, to zdradzę ci,
że nazwisko jakie noszę, jest typowo niemieckie i w ogóle nie występuje w
Polsce, nawet w wersji spolszczonej...

Data: 2009-06-22 10:53:42
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:540d.00000102.4a3fa773newsgate.onet.pl...
[...]

:)))) Bilyk, ty sie wreszcie zacznij leczyc nie tylko ze swoich zboczen
seksualnych, bo te sklonnosci do nalogowego klamania i wymyslania bajek,
sa jak twoja druga osobowsc i czasami sam zaczynasz wierzyc w to co
wymyslasz. Lecz sie glabie, a jezeli myslisz ze mozesz podlaczyc sie do
internetu anonimowo i nikt o tym nie wie i nie widzi co robisz, to jestes
synek w wielkim bledzie.

Data: 2009-06-22 17:59:33
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
:)))) Bilyk

Jak do ¶ciany... EOT...

Data: 2009-06-22 11:04:34
Autor: pp
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed poli cj±...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:540d.00000107.4a3faa65newsgate.onet.pl...
:)))) Bilyk

Jak do ¶ciany... EOT...

No to idz pobaw sie fiutem i nie opowiadaj mi swoich bajke
w ktore sam nie wierzysz.

Data: 2009-06-22 18:02:36
Autor: raff
[...]

Hehe, nawet to zlikwidowal jak zobaczyl ze wszyscy go olali:
http://www.bilyk.info/

A tak sie biedaczysko nad ta stronka napracowal.

R.

Data: 2009-06-22 11:19:58
Autor: pp

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:h1o9uv$9be$1news.onet.pl...
[...]

To miala byc stronka dla kolegow z liceum, kiedys tez byla
ale wygladala zupelnie inaczej, zmienil ja niedawno. Wczesniej
w internecie bylo kilka podobnych stron Bilyka, ktore dziwnym
zbiegiem okolicznosci, zniknely tego samego dnia, w ktorym jego
szkolni koledzy ujawnili na tej grupie jego zdjecie i jego dane
personalne.

Data: 2009-06-22 18:22:08
Autor: raff
[...]

Ta stronka miala byc dla nas tez.

Bilyk zniecierpliwiony tym ze nikt jej nie zauwazyl sam na grupie tutaj o niej wspomnial, hehe.

R.

Data: 2009-06-22 11:31:14
Autor: pp

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:h1ob3k$c28$2news.onet.pl...
[...]

Po ujawnieniu kim jest, natychmiast wyczyscil swoje konto na
portalu "nasz klasa" a mial tam troche swoich zdjec, miedzy
innymi z Izralea. Po pewnym czasie pojawil sie znowu na tym
portalu, ale z dopiskiem zeby kontaktowac sie z nim poprzez
ta stronke ktora wtedy sobie zrobil zeby odwrocic uwaga od
tego co tutaj wypisuje od kilku lat.

Glupek nie potrafi zrozumiec, ze ludzie go znaja i potrafia
rozpoznac nawet po ciemku.

Data: 2009-06-22 18:34:03
Autor: raff
pp pisze:

[...]

Na tym jego profilu w Naszej Klasie jakas panienka mu napisala "Ej, ja cie chyba widzialam w synagodze ostatnio".

Jest tam jeszcze ten wpis ?

R.

Data: 2009-06-22 11:45:12
Autor: pp

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:h1obpu$edr$1news.onet.pl...
pp pisze:

[...]

Nie wiem, bo dawno tam nie bylem, ale wszyscy z jego klasy
widzieli zdjecia z Izraela ktorymi sie kiedys chwalil, to
nie trudno to skojarzyc. Bilyk wyglada jak zyd i tego nie
da sie zmienic udawaniem Niemca czy Polaka.

Data: 2009-06-22 18:11:07
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Twoja sprawa, ale postępujesz wbrew usenetowej etykiecie..

Najbardziej żal tego nieszczęsnego Biłyka, którego debil 'pepe' uparcie
utożsamia ze mn±...

A dlaczego "żal"?  Może jest dumny. Przecież Tzva Adonai to już usenetowa osobowo¶ć, to już *kto¶*.

Data: 2009-06-22 17:34:26
Autor: CYC
Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed policj±...

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:h1mgqh$tt6$1news.onet.pl...

To sie nazywa schizofrenia !!.

cyc

Data: 2009-06-22 17:53:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Mam juĹĽ za sobÄ… pierwszÄ… ucieczkÄ™ przed policjÄ…...
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1mgqh$tt6$1news.onet.pl...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h1m1d4$opt$3news.onet.pl...

pp, Ty znasz osobiście Tzvę?

[...]

"Akurat w moim przypadku prawdÄ… jest, ĹĽe jestem Polakiem,
ale sÄ… zapewne tacy, ktĂłrzy poczuliby siÄ™ tym uraĹĽeni "

Tzva Adonai 17/6/2009
"Ja wiem, ĹĽe jestem Niemcem i kaĹĽdy Niemiec potwierdzi,
ĹĽe jestem Niemcem"

Tzva Adonai 6/21/2009
"Ja za Żydami w ogień skoczę, jeśli będzie trzeba"

To sie nazywa schizofrenia !!.

cyc

Bo ja wiem? Może on się czuje niemieckim żydem zasiedziałym w Polsce? ;-)
Wtedy by nie było znaczącej sprzeczności :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Oko lamparta spoczywa na kozie; na liściach - oko kozy.

Data: 2009-06-21 22:04:46
Autor: raff
Mam już za sob± pierwsz± uciecz kę przed policj±...
pp, Ty znasz osobi¶cie Tzvę?

Mnie sie raz zdarzylo spotkac osobiscie Tzewę.

Raz jak wysiadalem z samochodu to w niego wdepnalem. Duzo dlubania potem. Glupole nie maja gdzie tych psow wyprowadzac...

R.

Data: 2009-06-20 17:20:12
Autor: Tzva Adonai
[...]

Je¶li kiedy¶ zobaczycie na wrocławskich ulicach faceta w czarnym ubraniu
motocyklowym dosiadaj±cego krwistoczerwonej Kawasaki Ninja ZX-12R z trupimi
czaszkami zamiast znaków rejestracyjnych, to będzie znaczyć, że zobaczyli¶cie
mnie...

Data: 2009-06-20 17:57:03
Autor: matusm
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6069.00001300.4a3cfe2cnewsgate.onet.pl...
[...]

Ej tam u siebie w zagrodzie mozesz robic  co chcesz ale na ulicy to daleko nie pojedziesz
tym zlomem

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-20 17:59:44
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
daleko nie pojedziesz tym zlomem

Złomem to poruszaj± się twoi koledzy z Komendy...

--

Mam już za sob± pierwsz± ucieczkę przed policj± ...