Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...

Data: 2009-06-20 17:20:12
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
... na mojej Kawusi... Trwało to bodajże 10 sekund, po tym czasie
byłem już poza zasięgiem ich wzroku... Pocz±tkowo chciałem się z nimi
podroczyć, ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że to zbyt duże
ryzyko...

Je¶li kiedy¶ zobaczycie na wrocławskich ulicach faceta w czarnym ubraniu
motocyklowym dosiadaj±cego krwistoczerwonej Kawasaki Ninja ZX-12R z trupimi
czaszkami zamiast znaków rejestracyjnych, to będzie znaczyć, że zobaczyli¶cie
mnie...

Data: 2009-06-20 17:57:03
Autor: matusm
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6069.00001300.4a3cfe2cnewsgate.onet.pl...
[...]

Ej tam u siebie w zagrodzie mozesz robic  co chcesz ale na ulicy to daleko nie pojedziesz
tym zlomem

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-20 17:59:44
Autor: Tzva Adonai
Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...
daleko nie pojedziesz tym zlomem

Złomem to poruszaj± się twoi koledzy z Komendy...

--

Mam już za sob±pierwsz±ucieczkę przed policj±...