[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)

Data: 2010-05-28 08:53:00
Autor: Neko
[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
Szczegoly na maila: miler@onet.pl

Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

Data: 2010-05-27 23:55:39
Autor: J-23
Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
On 28 Maj, 08:53, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Szczegoly na maila: mi...@onet.pl

Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

czy samochody tysz pan sprzedajesz?
wszystkie jak "nowki"?

J-23 itede...

Data: 2010-05-28 08:56:58
Autor: Neko
Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal
czy samochody tysz pan sprzedajesz?
wszystkie jak "nowki"?

Nie. Samochodami sie nie zajmuje. :)

Wiem, ze to debilizm dajac tego typu anons
na ta grupe, ale ostatnio znajduje kupcow gdzie
w zyciu bym sie nie spodziewal. A nuz widelec. :)

Zapomnij Pan o temacie. :)

Data: 2010-05-28 08:59:29
Autor: Neko
Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
Za posrednictwo w znalezieniu finalnego kupca proponuje: 5.000 zl

Data: 2010-05-28 04:27:09
Autor: Marek
Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
On 28 Maj, 08:53, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Szczegoly na maila: mi...@onet.pl

Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

A jak badacie, kto jest powazny ?

Data: 2010-05-28 12:24:09
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:htnp91$mn$1news.onet.pl...
Szczegoly na maila: miler@onet.pl
Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

Jedź do Tworek tam znajdziesz odpowiednich kontrahentów.

--
stevep

Data: 2010-05-28 03:43:23
Autor: J-23
On 28 Maj, 12:24, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> [...]

> Szczegoly na maila: mi...@onet.pl
> Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

Jedź do Tworek tam znajdziesz odpowiednich kontrahentów.

albo, w klubach pletwonurkow, motorowodniakow... itepe.
do kazdego domu dolacz ponton z kompletem wiosel, i motopompe.

J-23 itede...

Data: 2010-05-28 14:14:18
Autor: Neko
[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Szczegoly na maila: miler@onet.pl

Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

To juz nieaktualne. Sprzedane. :)))

Data: 2010-05-28 15:40:44
Autor: PaPi
[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
To juz nieaktualne. Sprzedane. :)))

To dobrze. Na lekarstwa bedzie w sam raz.

[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)