[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)

Data: 2010-05-28 12:24:09
Autor: cirrus
[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:htnp91$mn$1news.onet.pl...
Szczegoly na maila: miler@onet.pl
Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

Jedź do Tworek tam znajdziesz odpowiednich kontrahentów.

--
stevep

Data: 2010-05-28 03:43:23
Autor: J-23
On 28 Maj, 12:24, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> [...]

> Szczegoly na maila: mi...@onet.pl
> Tylko powazni ludzie. Chodzi o szybkie transakcje.

Jedź do Tworek tam znajdziesz odpowiednich kontrahentów.

albo, w klubach pletwonurkow, motorowodniakow... itepe.
do kazdego domu dolacz ponton z kompletem wiosel, i motopompe.

J-23 itede...

[Spam] Mam kilka domow do sprzedania. Za pol ceny! :)