Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych

Data: 2009-06-24 16:32:44
Autor: Icek
Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
Witam

Czy sto teoretycznie na bazie innego watku mam przemyslenia. Gdzie to moze
byc w przepisach ?

Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych na
0-700.

Kto zaplaci za rachunek ? Komorka? Oprator komorki ? Posiadacz komorki ?

Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

Icek

Data: 2009-06-24 11:28:24
Autor: witek
Icek wrote:
[...]

Osoba mająca podpisaną umowę z opertorem na tej karcie sim.

Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

Bo operator nie ma zepsutej komórki.

Data: 2009-06-24 19:34:20
Autor: Icek
Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
> Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

Bo operator nie ma zepsutej komórki.

ale ja wyprodukowal ?

Powaznie pytam sie o podstawy prawne. Z czego to wynika ?

Icek

Data: 2009-06-24 20:23:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Icek pisze:
Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

Bo operator nie ma zepsutej komórki.

ale ja wyprodukowal ?

Który z operatorów produkuje telefony dla potrzeb własnej sieci?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2009-06-25 11:38:04
Autor: Icek
Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych

> ale ja wyprodukowal ?

Który z operatorów produkuje telefony dla potrzeb własnej sieci?

w konkurencyjnym watku "takie rzeczy tylko w erze" takie padly sugestie.

Dlatego szukam ew podstawy bo tak nie chce mi sie scierac z pogladami, ze za
wydzwonione 2000 do internetu odpowiada operator bo on dostarczyl niby
wadliwy telefon.

W mojej ocenie jak Twoj telefon wydzwonil 2000 gdziekolwiek to odpowiada
posiadacz/abonenta a nie operator. Ale moze sie myle.

Icek

Data: 2009-06-24 20:32:24
Autor: stebi
Icek pisze:
Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

Bo operator nie ma zepsutej komórki.

ale ja wyprodukowal ?

Bzdura. Operator nie produkuje komórek.

Data: 2009-06-25 00:06:33
Autor: BK
On Jun 24, 8:32 pm, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:
Icek pisze:

> ale ja wyprodukowal ?

Bzdura. Operator nie produkuje komórek.

A nawet jakby produkowal to co to ma do rzeczy?

Data: 2009-06-25 00:08:00
Autor: BK
On Jun 24, 7:34 pm, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

> Bo operator nie ma zepsutej komórki.

ale ja wyprodukowal ?

Powaznie pytam sie o podstawy prawne. Z czego to wynika ?

Icek

Raczej sie zastanow nad ew. podstawami prawnymi do swoich fantazji na
ten temat.

Nie wazne kto komorke wyprodukowal - bo zakladamy ze w momencie
sprzedazy to byla ona sprawna.

Ty jako wlasciciel odpowiadasz za swoje rzeczy - skoro miala wade,
ktora narazila Cie na straty to trzeba bylo ta wade naprawic.

Data: 2009-06-24 16:37:45
Autor: Maciek
Icek wrote:

[...]

Zapłaci psychiatra abonenta :D

--
Maciek

Data: 2009-06-24 16:58:08
Autor:

Użytkownik "Maciek" <freesco@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości news:h1tdjf$84d$1atlantis.news.neostrada.pl...
Icek wrote:

[...]

ja stawiam na abonenta ,może jeszcze dorzuci koszty komornika

jhr

Data: 2009-06-24 19:34:18
Autor: robert3
[...]

Jakoś sobie tego technicznie nie wyobrażam, zwłaszcza bez wiedzy właściciela...

Data: 2009-06-24 19:39:12
Autor: crazy bejbi
robert3@mailinator.com pisze:

Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych na
0-700.

Jakoś sobie tego technicznie nie wyobrażam, zwłaszcza bez wiedzy właściciela...

teraz te komórki intelygentne są, panie ...

Wojtek

Data: 2009-06-24 19:46:55
Autor: robert4
Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych

właściciela...

teraz te komórki intelygentne są, panie ...

Dialer pod Symbiana lub WM? bo na javie chyba by ne poszło...

Data: 2009-06-25 06:51:30
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 24 Jun 2009 16:32:44 +0200, Icek napisał(a):

Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych
na 0-700.

Ale jak to możliwe? Zepsuta komórka -- zakładam, że nieużywana -- sama włożyła w siebie kartę SIM, wybrała ten numer i zadzwoniła? I dzwoniła tak długo, że aż dwa tysiące się uzbierało?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-25 10:36:49
Autor: Mark
[...]

Zmien zalozenia teoretyczne. O ile pamietam, 0-700 jest domyslnie
zablokowane w komorkach:) Wiec najpierw musialbys sam odblokowac, a to juz
podwaza wiarygodnosc "sama wydzwonila" :)

--
Mark

Data: 2009-06-25 11:20:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Mark pisze:
[...]

"Sama" ma jakieś 14 lat i dorwał komórkę taty, być może nawet za jego wiedzą. Miał zadzwonić do dziewczyny i zadzwonił. Uprzednio zamykając się w toalecie. Pech rodziców polega na braku zainteresowania ową dziewczyną i jej imieniem, które brzmiało Napalona Kleopatra. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2009-06-25 14:07:27
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
Zmien zalozenia teoretyczne. O ile pamietam, 0-700 jest domyslnie
zablokowane w komorkach:)

przesada, kto niby miał by to zablokowywać?:O)

[...]

dobre, ale tak mi sie przypomniało że keidyś tepsa robiłą takie "numery" abonentom że dopisywała im do rachunków fikcyjne roznowy z numerami 0700 na kilka tysięcy!:O(

znajomy wtedy sądownie (czy jakoś tak) zaplombował telefon i rachunek znowu przyszedł na kilka tysięcy, na szczęscie wcześniejszy zapłącił bez gadania i jak zgłosił sprawę to mu zwrucili tłumacząc sie pomyłką (żadnych przeprosin ani odszkodowania nie dostał, ale jak by tego rachunku nie zapłacił, to by musiał bulić nawet za pomyłkowy rachunek)

tak więc może ci sami kretyni z tepsy teraz pozatrudniali się w komurkach i odwalają podobną kaszanę?:O(

Data: 2009-06-25 22:01:54
Autor: Tomasz Pyra
Papa Smerf pisze:
[...]

Eee... raczej jacyś pajęczarze po drodze.
TPSA jako za wielka korporacja, raczej nie jest zdolna do zorganizowania takiej akcji.

Data: 2009-06-25 22:26:27
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
Eee... raczej jacyś pajęczarze po drodze. TPSA jako za wielka korporacja,
raczej nie jest zdolna do zorganizowania takiej akcji.

nie doceniasz pazernosci tepsy:O)
te i podobne nieczyste praktyki były i są standardem w tej firmie:O(
dlatego prędzej w tym przypadku bym podejrzewał fikcyjne nabicie rachunku przez operatora niż jakieś popsucie się komórki.

acha, to na pewno nie byli pajęczarze, bo przy plombowaniu też się przed tym zabezpieczono (podłączyli "antypirata")

Data: 2009-06-26 12:13:36
Autor: Mark
Dnia Thu, 25 Jun 2009 14:07:27 +0200, Papa Smerf napisał(a):

Zmien zalozenia teoretyczne. O ile pamietam, 0-700 jest domyslnie
zablokowane w komorkach:)

przesada, kto niby miał by to zablokowywać?:O)

Operatorzy. Kupujac jakis abo domyslnie nei zadzwonisz na 0700 lub 0800 z
komorki. oczywiscie, mozesz to sobie odblokowac, ale nie zrobisz tego jednym
kliknieciem klawisza:)

--
Mark

Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych